Basun Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg har prøvd det med flere venner, men etter et par uker så gir de seg eller så ender vi heller opp med å gjøre andre ting. I tillegg driver jeg aktivt med idrett, men det er umulig å få jogget rolig/gått med de jeg trener med der ettersom konkurranseinstinktene er for store Jeg er med andre ord ute etter en litt rolig person som "kan å ta det rolig" samtidig som hun/han er motivert til å møtes ihvertfall 1 gang i uka Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne "en sånn en"?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Du kan finne en her inne`? Anonymous poster hash: 09306...ff4 1
Gjest gjestvest Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Du kan jo se om du finner en som jogger i samme temp. Så en dag stiller du deg rett ved siden av og bare jogger. Uten å si noe. Etter en kort stund blir det kanskje et rart blikk, kanskje en latter. Så sier du hvorfor du gjør det. Ja, som du forklarte her. Så spør du om dere kan jogge sammen: For det kan motivere begge.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Hvor i landet holder du til da? Anonymous poster hash: 095d1...b67
Basun Skrevet 8. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2015 (endret) Hvor i landet holder du til da? Anonymous poster hash: 095d1...b67 Oslo:) Endret 8. september 2015 av Personenmeg
Basun Skrevet 8. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2015 Du kan jo se om du finner en som jogger i samme temp. Så en dag stiller du deg rett ved siden av og bare jogger. Uten å si noe. Etter en kort stund blir det kanskje et rart blikk, kanskje en latter. Så sier du hvorfor du gjør det. Ja, som du forklarte her. Så spør du om dere kan jogge sammen: For det kan motivere begge. Haha, du skal ha for forslaget, men jeg har en anelse om at det kan bli litt vanskelig å gjennomføre i praksis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå