Gå til innhold

Hvordan finne en tur- eller joggevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd det med flere venner, men etter et par uker så gir de seg eller så ender vi heller opp med å gjøre andre ting. I tillegg driver jeg aktivt med idrett, men det er umulig å få jogget rolig/gått med de jeg trener med der ettersom konkurranseinstinktene er for store :P

Jeg er med andre ord ute etter en litt rolig person som "kan å ta det rolig" samtidig som hun/han er motivert til å møtes ihvertfall 1 gang i uka :)

Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne "en sånn en"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne en her inne`?

Anonymous poster hash: 09306...ff4
  • Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Du kan jo se om du finner en som jogger i samme temp. Så en dag stiller du deg rett ved siden av og bare jogger. Uten å si noe. Etter en kort stund blir det kanskje et rart blikk, kanskje en latter.   :fnise:

Så sier du hvorfor du gjør det. Ja, som du forklarte her. Så spør du om dere kan jogge sammen: For det kan motivere begge.  :)

Skrevet

Hvor i landet holder du til da?

Anonymous poster hash: 095d1...b67
Skrevet (endret)

Hvor i landet holder du til da?

Anonymous poster hash: 095d1...b67

Oslo:)

Endret av Personenmeg
Skrevet

Du kan jo se om du finner en som jogger i samme temp. Så en dag stiller du deg rett ved siden av og bare jogger. Uten å si noe. Etter en kort stund blir det kanskje et rart blikk, kanskje en latter.   :fnise:

Så sier du hvorfor du gjør det. Ja, som du forklarte her. Så spør du om dere kan jogge sammen: For det kan motivere begge.   :)

Haha, du skal ha for forslaget, men jeg har en anelse om at det kan bli litt vanskelig å gjennomføre i praksis :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...