Gjest Valhalla Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Hva er det politikerne i Trondheim tenker med? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245480 Kommunalminister Erna Solberg (H) er svært lite begeistret over planene til lokalpolitikere i Trondheim om å gi asylsøkere med ulovlig opphold både mat og tak over hodet. - Hvis politikerne lokalt vil gjøre Trondheim til Somalias største by, så vær så god. Men selv synes jeg ikke det er en god idé, sier Erna Solberg til Adresseavisen. - Jeg sier det fordi dette forslaget vil i praksis bety fri innvandring av mennesker fra Afrikas horn. Det skal bli interessant å følge fristaden Trondheim, sier kommunalministeren tørt.
Gjest Valhalla Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 Haha gjør klar for å ta imot alle illegale i Norge Firegirl, gatene i Trondheim blir sikkert flott tilholdssted om kvelden haha
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Erna er en fornuftig dame, og det hun sier stemmer faktisk- med dette forslaget blri Trondheim et fristed for innvandrere. Hvor har de tenkt å ta pengene fra? Skolen og eldreomsorgen? Budsjettet koker jo over av underskudd fra før så....
Gjest Den utstøtte Skrevet 18. september 2004 #5 Skrevet 18. september 2004 De tenker på andre enn seg selv... Å få innført klan og krigerkulturen i Trondheim blir sikkert fargerikt.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #6 Skrevet 18. september 2004 ja det blir hyggelig med noe annet enn trønderbarter i trondheim!
nat26 Skrevet 19. september 2004 #7 Skrevet 19. september 2004 ja det blir hyggelig med noe annet enn trønderbarter i trondheim!
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #8 Skrevet 19. september 2004 Å få innført klan og krigerkulturen i Trondheim blir sikkert fargerikt. Jeg er vanligvis forsiktig med å si rasist, men det der var faktisk utrolig rasistisk sagt.
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #9 Skrevet 19. september 2004 Jeg er vanligvis forsiktig med å si rasist, men det der var faktisk utrolig rasistisk sagt. Ja, jeg tar det innover meg. Jeg er en rasistisk tulling, som prøver å late som det bare er Islam jeg er i mot. Det er godt at Islam finnes, slik at jeg kan skjule min paranoide og rasistiske tankegang.
Gjest Valhalla Skrevet 19. september 2004 #11 Skrevet 19. september 2004 Det er velkjent at Somalia er det eneste anarkistiske landret i verden. Inget fungerende system og klan kulturen står sterkt. Det er aldri rasistisk å påpeke fakta
waco Skrevet 19. september 2004 #12 Skrevet 19. september 2004 Det er velkjent at Somalia er det eneste anarkistiske landret i verden. Inget fungerende system og klan kulturen står sterkt. Det er aldri rasistisk å påpeke fakta ja det er mye rart som oppstår etter amerikansk terrorbombing ja....
waco Skrevet 19. september 2004 #13 Skrevet 19. september 2004 Meg over Hva er det mest med Allah du er redd for egentlig...? Jeg er også litt redd tannfeen og jeg er litt skremt for peter pan og disney... Noen er redd for allah og andre er redd for for å miste håret, vi har jo alle våre ting å være bekymra for.. Waco
Gjest sexysadie Skrevet 20. september 2004 #14 Skrevet 20. september 2004 Det her kommer ikke til å skje.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #15 Skrevet 20. september 2004 Jeg er vanligvis forsiktig med å si rasist, men det der var faktisk utrolig rasistisk sagt. Og det synes du ikke at dette var: ?? :o ja det blir hyggelig med noe annet enn trønderbarter i trondheim!
Nick Etmitt Skrevet 20. september 2004 #16 Skrevet 20. september 2004 Valhalla: Ferske tall viser at tre av fire av somalierne i Trondheim utgjør så mye som 75% av den somaliske befolkningen i byen! :o
Gjest Valhalla Skrevet 20. september 2004 #17 Skrevet 20. september 2004 Når det gjelder om Trondheim blir Somalias største by så er jo det en sarkastisk ting å si med mindre en million somaliere tar veien. Poenget er at selv om tanken er aldri så god og velmenende kan det få konsekvenser politikerne ikke forsto.
Nick Etmitt Skrevet 20. september 2004 #18 Skrevet 20. september 2004 Vanskelige ting er aldri enkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå