AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg har vært i en jobb i flere år, men for noen måneder siden møtte jeg veggen og ble sykmeldt. Dette skyldtes at mye forandring skjedde på jobb, til det verre ( vil ikke gå inn i detaljer i frykt for å avsløre meg selv ). Jeg har slitt med angst hele livet og det gir sine utfordringer når det gjelder jobb, det er lite jeg takler å jobbe med og det er derfor litt ekstra vanskelig å finne meg ny jobb. Jeg er fortsatt sykmeldt, står på venteliste til psykolog, men allikevel maser kjæresten om at jeg må komme meg ut i ny jobb og at jeg er da ikke syk jeg. (For å ta et eksempel: jeg kan få panikkanfall bare av å gå på butikken. Tar medisiner). Han legger et stort press på meg om å komme meg i jobb og er lite støttende. Vi er ikke samboere, så er dette i det hele tatt noe han har noe med? Hadde skjønt det hvis vi bodde sammen og han led under det at jeg fikk dårligere økonomi. Anonymous poster hash: c2755...8f4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg har vært i en jobb i flere år, men for noen måneder siden møtte jeg veggen og ble sykmeldt. Dette skyldtes at mye forandring skjedde på jobb, til det verre ( vil ikke gå inn i detaljer i frykt for å avsløre meg selv ). Jeg har slitt med angst hele livet og det gir sine utfordringer når det gjelder jobb, det er lite jeg takler å jobbe med og det er derfor litt ekstra vanskelig å finne meg ny jobb. Jeg er fortsatt sykmeldt, står på venteliste til psykolog, men allikevel maser kjæresten om at jeg må komme meg ut i ny jobb og at jeg er da ikke syk jeg. (For å ta et eksempel: jeg kan få panikkanfall bare av å gå på butikken. Tar medisiner). Han legger et stort press på meg om å komme meg i jobb og er lite støttende. Vi er ikke samboere, så er dette i det hele tatt noe han har noe med? Hadde skjønt det hvis vi bodde sammen og han led under det at jeg fikk dårligere økonomi. Anonymous poster hash: c2755...8f4 Folk er forskjellige. For noen er å komme seg videre god medisin, mens andre trenger en annen tilgang til tingene. Noen har dårlig forståelse for psykiske helseproblemer også. Han mener nok godt, men hvis du allerede har forklart han hvordan ting er og han ikke forstår det, er det kanskje et tegn på at dere ikke matcher så godt. For du har rett i at det ikke er hans sak hvordan du håndterer dette, utover at han er glad i deg. Anonymous poster hash: d5804...c49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå