Gå til innhold

Tikker inn tinder mld under date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr i et par mnd nå. Ca én gang i uken. Vi har ikke noen avtale om å være eksklusive.. Når vi møtes og er sammen tikker det konstant inn mld fra tinder/badoo osv. Han later som ingenting hver gang det plinger. Jeg syntes det er litt kleint? En gang tikka det inn mens vi hadde sex og etter at vi var ferdige satte han seg opp i senga og gikk inn på mobilen og tasta. (?)

En annen gang ringte telefonen hans flere ganger mens han satt ved siden av meg i sofaen, han bare avviste samtalen..

Hva tenker dere om dette? Er det ikke litt dårlig stil? :s eller er dette normalt?

Anonymous poster hash: f13e0...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig dårlig stil. Han kunne i det minste skrudd av lyden når han driver med damesjonglering.

• Liker 8
Skrevet

Ehm, sikker på at det er tinder-pling? Jeg hadde samme plingelyd på sms, note på facebook, facebook osv. Telefonen kan ha vært fra hvem som helst...

Anonymous poster hash: 76aaf...d8a
  • Liker 1
Skrevet

Snapchat* ikke FB to ganger :laugh:

Skrevet

Ehm, sikker på at det er tinder-pling? Jeg hadde samme plingelyd på sms, note på facebook, facebook osv. Telefonen kan ha vært fra hvem som helst...

Jeg er ikke 100%, men vet han er aktiv begge steder.. Og lyden er sånn lyd når man får mld fra de appene. Må man ikke stille inn selv hvis man vil ha samme lyd på alt? Tviler liksom på at han har gjort det.

Skrevet

Vet om flere som har "tinder-lyd" på vanlige sms.

Anonymous poster hash: 0dd31...bd2

• Liker 1
Skrevet

Vel, men hva har du tenkt å gjøre med ham nå som du har den her informasjonen om ham?? Ikke fortsette å gi ham sex??

Skrevet

Jeg syns du bør ta det opp hvis det plager deg. Ja, jeg syns dette er dårlig stil, men det er umulig å vite om han syns det. Hvis du tar det opp vet han i alle fall at han burde la være. Og snakk om eksklusivitet snart..

Anonymous poster hash: 8b46a...22c
  • Liker 1
Skrevet

Synes det faktisk er litt spesielt ja, om du har møtt han flere ganger og du liker helheten så kanskje du burde ta opp det å være eksklusiv i det minste.

Skrevet

Og jeg som syntes det var pinlig da det tikket inn tre tindermeldinger på date en gang. :P

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Du burde kanskje vurdere å ta det opp med han istedenfor å bare late som ingenting. Hvis dere har holdt på i et par mnd er det vel også på tide å avklare om dere er ekslusive eller ikke også.

Skrevet

Det der med å date flere samtidig er så sprengt. Hvordan skal man da vite om man virkelig liker noen når man hele tiden driver og sammenligner de med de andre som man dater. Og man er jo ikke så naiv at man ikke forstår at folk har sex, og kondom er sikkert mangelvare i de forholdene, fordi jentene har det med å innbille seg at de er på vei til ekslusivitet....

Hadde jeg "holdt på med" en fyr og det hadde tikket inn en slik  melding så hadde jeg rett og slett bare gitt ham en ordre om at når han er med meg så skal jeg ha hele oppmerksomheten hans og reaksjonen hans på den beskjeden hadde blitt avgjørende på om jeg gadd ham mer eller ei, og gjett om jeg hadde begynt å knipe bena sammen....

Skrevet

Jeg var på date med en fyr som fikk meg meldinger konstant, mobilen lå på bordet ved siden av han. Når jeg gikk på do måtte jeg gå forbi han, så når jeg kom tilbake så jeg at han satt og så på tinder. Det var så jævlig tåpelig, barnslig og respektløst. Jeg hadde mobilen min på lydløs i veska, nettopp for å unngå slikt på første date. Når han skrev melding dagen etter og spurte om vi skulle møtes igjen, sa jeg pent ifra at han ikke var min type....

Når din får meldinger fra tinder så mange måneder senere hadde jeg tenkt at han var dårlig oppdratt.

Anonymous poster hash: f82a2...f02

• Liker 2
Skrevet

Folkens, Ts vet ikke at det er meldinger fra tinder, hun bare antar det pga. lyden, som er en vanlig sms-lyd.

Anonymous poster hash: 0dd31...bd2

• Liker 2
Skrevet

Han kan jo ikke noe for at det ringer eller kommer sms når dere har sex, men en høflig mann setter tlf på lydløs når han er med en kvinne og har ikke behov for å sjekke mobilen før etter han har gått.
Ja det er kleint at Tinder lyder osv kommer når han er på date med en annen! Jeg ville tatt det opp i en litt mobbete humoristisk tone neste gang det skjedde "haha tinder melding?! seriøst?!"

Anonymous poster hash: a8f6f...9b4
  • Liker 1
Skrevet

En tinder lyd kan være så mangt vel..?

er jo ikke sikkert det var tinder engang !

Skrevet

Ja ja, tinder mus fikk han da ihvertfall.

Anonymous poster hash: 5fdb7...230

• Liker 1
Skrevet

Ja ja, tinder mus fikk han da ihvertfall.

Anonymous poster hash: 5fdb7...230

Ja og jeg fikk Tinder pikk... Øh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...