Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for en liten stund siden klippet håret mitt i en veldig oppklippet frisyre med masse volum. For at den skal komme til sin rett, må håret vaskes og fønes hver morgen. Dette gidder jeg imidlertid ikke og har funnet ut at det også ser superfint ut om jeg retter det ut med rettetang. Hun jeg bor sammen med har en veldig bra en hun har kjøpt hos en frisør til 900 kr. Hun sier at jeg ikke må finne på å kjøpe hos en elektronikkbutikk for de blir ikke ordentlig varme og retter ikke håret bra nok-

Derfor lurer jeg på om noen har peil på dette? Hvor kan jeg kjøpe rettetang og hvilket merke er bra? Pris vil jeg gjerne også vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge rettetangen har keramiske plater så spiller merket mindre rolle. Prisen ligger vel på 8-900 og opp til 1500. Magic på Oslo city hadde nylig tilbud på rettetenger, tror prisen var litt under tusenlappen, mulig de har det tilbudet enda.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har for en liten stund siden klippet håret mitt i en veldig oppklippet frisyre med masse volum. For at den skal komme til sin rett, må håret vaskes og fønes hver morgen. Dette gidder jeg imidlertid ikke og har funnet ut at det også ser superfint ut om jeg retter det ut med rettetang. Hun jeg bor sammen med har en veldig bra en hun har kjøpt hos en frisør til 900 kr. Hun sier at jeg ikke må finne på å kjøpe hos en elektronikkbutikk for de blir ikke ordentlig varme og retter ikke håret  bra nok-

Derfor lurer jeg på om noen har peil på dette? Hvor kan jeg kjøpe rettetang og hvilket merke er bra? Pris vil jeg gjerne også vite.

Kjøp i frisørsalonger.

Der får du kjøpt serum du kan ha i håret før rettinga sånn at det ikke sliter å mye heller.

Frisørsalongenes rettetenger har keramiske topper. I elektriske butikker finnes vel det sjeldent. Der er toppene laget av noe helt annet enn det i allefall.

Du vil nok måtte betale det samme som din venninne ca for en god rettetang :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! :-)

Skrevet

Huff, jeg brukte en rettetang jeg har kjøpt på el-butikk gjennom hele sommern.

Gjett om den sleit a.

Må klippe av mye av håret mitt nå, og mistenker at denne rettetanga har MYE av skylda.

Så etter å ha lest her på KG skal jeg også gå til anskaffelse av en rettetang med keramiske topper.

Litt dyrt, men det er det verdt :)

Lykke til!

Skrevet

Nå har jeg vært og kjøpt meg ei his frisøren. Hun anbefalte også keramisk topp, men den var fryktelig dyr (1700 kr) og hun sa at grunnen til at den var best er at den ikke blir så varm som den andre og sliter mindre på håret. Og samtidig er den dermed ikke så effektiv og man bruker mer tid på å glatte ut håret (det var visst vanskligere). Dermed kjøpte jeg den andre de hadde, kostet 990 kr og jeg vet at den er veldig effektiv, hun jeg bor sammen med har helt lik!! Frisøren påpekte også det med varmebeskyttende serum, og jeg har bestilt Headrush fra BedHead på lookfantastic.com så jeg håper det hjelper!! Noen som har erfaring med den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...