Gå til innhold

Zalando har ikke mottatt retur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk purring nå på klær jeg har sendt i retur for flere uker siden.  Har butikken logg på hva de har sendt i retur?  De skanner jo pakker før de sendes tilbake.  Redd pakken er borte i systemet nå og at jeg må betale 1500 kr for klær jeg ikke har.......

Anonymous poster hash: a25d9...69f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du kvittering da du sendte pakken?

Anonymous poster hash: e7dd9...230
  • Liker 1
Skrevet

Har du ringt zalando? Det er vel sporing på pakken

Anonymous poster hash: 1dab9...38a

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg sendte tilbake et par sandaler i mai som ikke er registret inn. Posten som tok imot pakken ga ikke ut kvittering(spurte), og Zalando svarer ikke på henvendelse, så jeg lurer på når jeg får tilbake det jeg har utestående.

Skrevet

Det at posten ikke skriver ut kvittering er bare tull fra de som jobber der og tar imot pakken. Har jobbet i Post i butikk, og vi skrev kvittering på pakker med returlapp fra firma hvis kunden bad om det. Skrev da ned mottaker, avsender, dato og klokkeslett for innlevering, sporingsnummer og signaturen til den ansatte som tok imot pakken.

Skrevet

Nei, har ikke kvittering på retur.  Men skal begynne å spørre etter det. 

Skrevet (endret)

Jeg har fått purring flere ganger, og sendt mail om at jeg har sendt varene i retur for lenge siden. De har alltid da skyldt på treg behandling og bedt meg se bort fra purringen. Etter en uke eller to har jeg da fått bekreftelse på returen.

Virker som de generelt henger mye bakpå med returbehandling.

Endret av Lille Rosa
Skrevet

De pleier være ganske treige med å behandle returer. Du kan logge inn på din side og velge "skriv ut returlapp" på returen du har sendt (uten å skrive ut, men bare for å få opp info), da får du opp sporingsnummeret. Så går du inn på MyPack og søker opp nr der. Da skal du få se hvor pakken er. Beklager at forklaringen ikke er bedre, men jeg får ikke gjenskapt det på min egen side da jeg ikke har noen åpne returer.

Anonymous poster hash: 04230...e2c
Skrevet

De pleier være ganske treige med å behandle returer. Du kan logge inn på din side og velge "skriv ut returlapp" på returen du har sendt (uten å skrive ut, men bare for å få opp info), da får du opp sporingsnummeret. Så går du inn på MyPack og søker opp nr der. Da skal du få se hvor pakken er. Beklager at forklaringen ikke er bedre, men jeg får ikke gjenskapt det på min egen side da jeg ikke har noen åpne returer.

Anonymous poster hash: 04230...e2c

Så smart tenkt. Da fikk jeg sjekket at returen er kommet fram til Zalando. Da er det rimelig sløvt at de som stort firma ikke klarer å tilbakebetale på 4 måneder.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Har skjedd meg flere ganger (zalando). Da har jeg tatt kontakt med dem, og har måttet signere juridisk erklæring på at jeg bekrefter at jeg faktisk har returnert klærne. Har gått helt fint, men er litt lei av at returene alltid må innebære den juridiske erklæringen...

Skrevet

Takk. Da har jeg klart å spore den. Den ankom oslo 4/9.  Jeg returnerte 9/8.  De har brukt en måned. 

Skrevet

Det at posten ikke skriver ut kvittering er bare tull fra de som jobber der og tar imot pakken. Har jobbet i Post i butikk, og vi skrev kvittering på pakker med returlapp fra firma hvis kunden bad om det. Skrev da ned mottaker, avsender, dato og klokkeslett for innlevering, sporingsnummer og signaturen til den ansatte som tok imot pakken.

Zalando sender gjennom mypack/postnord, og har ikke et system for returbekreftelse

Skrevet

Zalando sender gjennom mypack/postnord, og har ikke et system for returbekreftelse

Jeg fant ihvertfall ut at pakken var i Oslo og ankom 4/9.  

Skrevet

Har skjedd meg flere ganger (zalando). Da har jeg tatt kontakt med dem, og har måttet signere juridisk erklæring på at jeg bekrefter at jeg faktisk har returnert klærne. Har gått helt fint, men er litt lei av at returene alltid må innebære den juridiske erklæringen...

Hvordan gjorde du det? Min pakke forsvant også. Sendte tilbake reklamasjon på ei jakke og en bluse som regna etter en gangs bruk..

Skrevet

dere som sier at POSTEN ikke gir returlapper og at POSTEN gjør det ene og det andre. hvis dere tenker dere om så er det postnord (gamle tollpost) som har zalando sendinger. så ikke kom her å klag på posten da :P 

ikek alle postnord utleveringssteder har returlapper (vi får ikke tak i) å da sier vi til kunden at de må ta vare på sporingsnummeret. 

Anonymous poster hash: a5566...b34
Skrevet

Zalando er noe dritt! Enten sender de masse varer feil, feil str eller feil farger. Eller så kansellerer de ordren som ellers bruker lang tid på å komme frem.bog det tar en evighet å få pengene igjen. Og når man spør hva som skjer, får man beskjed om at det er teknisk feil. Dette har skjedd meg hele tiden. Så handler man og vil ha klær til en spesiell anledning er det bare å glemme. De leverer også rabattkoder som ikke fungerer. Bare ræl. I tillegg er kvalitetene på mange varer utrolig dårlige. Shoppet for maaaage tusen der, men nå gir jeg opp!

Anonymous poster hash: f2f6b...bf0

Skrevet

Har handlet hos Zalando MANGE ganger og har bare gode erfaringer.  Har sikkert fått 30 pakker fra de og returnert mye,     Det tar lang tid før man får bekreftet en retur men det har aldri tatt over 1 mnd!!   Pakka kom til Oslo for 4 dager siden. Jeg fikk betalingspåminnelse igår.   Jeg handler med faktura så tilbakebetaling er ikke noen sak. 

Skrevet

Har også flere negative erfaringer med zalando. Har faktisk vært noe galt hver eneste gang jeg har bestilt derfra. Alt fra feil varer, til feil størrelser. Returer er de helt håpløse på. De påstod også at de ikke hadde mottatt min retur, heldigvis hadde jeg kvittering og sporing. Det tok allikevel flere måneder før jeg fikk pengene mine tilbake. Har sluttet å handle der! Var også veldig misfornøyd med hvor lang tid det tok å få varene.

Skrevet

Ok. Har ikke vært borti Postnord/mypack (bortsett fra kunder som ikke kunne skjønne at de ikke kunne hente de pakkene i Post i butikk...).

Skrevet

Jeg telte nå, fant ut at jeg har bestilt fra de 57 ganger.  Kan ikke huske at det har vært en eneste feil. Merkelig at noen er SÅ uheldige. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...