AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Han er en fantastisk fin fyr på alle måter, men er veldig usikker på om han liker meg eller om han bare ser på meg som en god venn. Hvis han gjør det siste vil jeg uansett at han skal behandle meg som en av gutta og ikke gjøre andre ting bare for at jeg tilfeldigvis er jente. Hvis han bare ser på meg som en venn så vil jeg ikke at han skal kysse meg på kinnet, åpne dører for meg osv. For han gjør i grunn ikke dette mot gutta (jeg bor med en gjeng gutter). De andre mannfolka behandler meg jo som de behandler hverandre. Prater fritt om sex, jenter og sånne ting, og har heller ingen problem med å si ting til meg rett ut. Men vet ikke hvordan jeg skal si det? "nå har vi hengt sammen veldig mye i det siste, og jeg kjenner på at jeg liker deg veldig godt for du er en fantastisk flott fyr, men hvis du ikke liker meg så vil jeg ikke at du skal behandle meg som du gjør, for du sender veldig forvirrende signaler" Høres det teit ut? Jeg er forøvrig en typisk guttejente fra bygda (selv om jeg ser utrolig feminin ut og er et følelsesmenneske på innsiden) så jeg forstår ikke hvordan jeg gir hint..Anonymous poster hash: b7f3a...103
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Det jeg lurer på er vel om noen ville sagt det samme? -TSAnonymous poster hash: b7f3a...103
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hvis dere bor i kollektiv sammen ville jeg nok ventet en stund med å brette ut følelsene. Det kan bli utrolig kleint om han ikke er interessert.Anonymous poster hash: f0cda...ead
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Deler du soverom med ham? Hvis ikke kalles det IKKE for romkamerat... Anonymous poster hash: 85159...9f7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Deler du soverom med ham? Hvis ikke kalles det IKKE for romkamerat...Anonymous poster hash: 85159...9f7 Det er helt vanlig å kalle dem man bor i kollektiv med for romkamerater jo.Anonymous poster hash: f0cda...ead 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Hvis dere bor i kollektiv sammen ville jeg nok ventet en stund med å brette ut følelsene. Det kan bli utrolig kleint om han ikke er interessert.Anonymous poster hash: f0cda...ead Vi er så voksne at vi skal nok tåle å bo sammen som vanlige romkamerater uten at det blir kleint, men jeg orker bare ikke vente til evig tid. Noen andre innspill?Anonymous poster hash: b7f3a...103
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Vi er så voksne at vi skal nok tåle å bo sammen som vanlige romkamerater uten at det blir kleint, men jeg orker bare ikke vente til evig tid. Noen andre innspill?Anonymous poster hash: b7f3a...103 Voksne folk bor ikke i kollektiv?Anonymous poster hash: f0cda...ead
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #8 Skrevet 15. oktober 2015 Han er en fantastisk fin fyr på alle måter, men er veldig usikker på om han liker meg eller om han bare ser på meg som en god venn. Hvis han gjør det siste vil jeg uansett at han skal behandle meg som en av gutta og ikke gjøre andre ting bare for at jeg tilfeldigvis er jente. Hvis han bare ser på meg som en venn så vil jeg ikke at han skal kysse meg på kinnet, åpne dører for meg osv. For han gjør i grunn ikke dette mot gutta (jeg bor med en gjeng gutter). De andre mannfolka behandler meg jo som de behandler hverandre. Prater fritt om sex, jenter og sånne ting, og har heller ingen problem med å si ting til meg rett ut. Men vet ikke hvordan jeg skal si det? "nå har vi hengt sammen veldig mye i det siste, og jeg kjenner på at jeg liker deg veldig godt for du er en fantastisk flott fyr, men hvis du ikke liker meg så vil jeg ikke at du skal behandle meg som du gjør, for du sender veldig forvirrende signaler" Høres det teit ut? Jeg er forøvrig en typisk guttejente fra bygda (selv om jeg ser utrolig feminin ut og er et følelsesmenneske på innsiden) så jeg forstår ikke hvordan jeg gir hint..Anonymous poster hash: b7f3a...103 Ja, bare hopp i det Anonymous poster hash: ab224...9fc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #9 Skrevet 15. oktober 2015 Ville ikke sagt det der i en og samme "tale". Ville bare sagt at Jeg har begynt å like deg som noe mer enn venn, og har merka tendenser til flørting fra deg siden du kysser meg på kinnet og holder dører, så lurer på om du kanskje liker meg litt også eller om det er best at vi bare er kompiser? Om han sier bare kompiser så sier du at Det er greit men da får du slutte å kysse på meg og holde dører for meg for det blir veldig feil. Anonymous poster hash: d56a4...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå