Gå til innhold

Vibrator man kan gå ut med, som styres av app. Noen erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og fruen kom over We-Vibe vibrator som kan styres med app. Denne ser dog veldig stor ut, og ut fra div anmeldeser faller den lett ut. Jeg tolker det derfor dithen at denne er mer til sengekos når mannen er bortreist, enn å gå rundt med i butikken?

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/we-vibe-4plus-parvibrator-sort/

Så har du OhMiBod Blue Motion.

Denne ser egentlig perfekt ut, men har lest div brukeranmeldelser at den er litt svak. Mer en tease. Frykter den er for svak.

http://www.esensual.no/blue-motion-app-controlled-massager/

Vibease ser så langt ut som det beste valget mtp størrelse, kraft osv..

https://www.vibease.com/

Alle er veldig dyre, så om noen har erfaringer mottas det med takk.

Rop ut om det er flere alternativer jeg ikke har funnet enda. Var egentlig på jakt etter en slags butterfly, da jeg har mer tro på at den holder seg der den skal og treffer bedre.

Anonymous poster hash: 2db2d...4c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over en buttplugg, hvis det er av interesse :P

Tenker mer noe å ha rundt penis som vibrerer.

Anonymous poster hash: a5a36...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fruen kom over We-Vibe vibrator som kan styres med app. Denne ser dog veldig stor ut, og ut fra div anmeldeser faller den lett ut. Jeg tolker det derfor dithen at denne er mer til sengekos når mannen er bortreist, enn å gå rundt med i butikken?

Gå rundt med vibrator når man er i butikken?

Hvorfor???

Anonymous poster hash: 612b6...14b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor???

Hvorfor ikke?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er veldig dyre, så om noen har erfaringer mottas det med takk.

Dyre? Når ble tusenlappen for en såpass avansert dings dyrt? Dette må du regne med å måtte ut med dersom du ønsker en vibrator med ok kvalitet uansett, husk at den skal inni skjeden, du ønsker ikke billige plastmaterialer som er kreftfremkallende der. 

Anonymous poster hash: 4e612...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyre? Når ble tusenlappen for en såpass avansert dings dyrt? Dette må du regne med å måtte ut med dersom du ønsker en vibrator med ok kvalitet uansett, husk at den skal inni skjeden, du ønsker ikke billige plastmaterialer som er kreftfremkallende der. 

Anonymous poster hash: 4e612...929

En tusenlapp er dyrt hvis du kjøper noe som ikke, og vi plutselig sitter der med 3 stk til 4000 kr.

Så misforstå meg rett, jeg var ikke ute etter noe billigere, men ønsker å gjøre en bedre vurdering på hva vi bruker 1-2000 kr på, for å unngå bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Folk kommer til å skjønne hvorfor du oppfører deg rart da.Og mange er høylytte eller mister all koordinasjonsevne om de får orgasme.Veldig kjekt når man står i køen på butikken eller bussen ja.

Anonymous poster hash: 7d3f6...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor???

Fordi noen tenner på dette

Anonymous poster hash: 51a39...81e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Syns dette hørtes spennende ut jeg,litt deilig å få orgasme mens man står blandt folk i butikken,ble litt småkåt av tanken hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med akuratt noen av de, men har kjøpt to lignende varianter. Den dyreste kosta rundt 600,- fra utlandet, og begge var desverre altfor svake for meg. Fungerte kun tilfredstillende om jeg satt i en viss stilling slik at den kom "i press" der nede, og fikk meg ikke til klimaks, måtte avslutte med fingrene uansett.

Anonymous poster hash: ae062...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...