AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Er det helt idiotisk å spørre eksen om han vil være sengekameraten min? Vi har fortsatt litt følelser for hverandre, har en såkalt "pause". Problemet mitt er at jeg trenger og savner "den type" nærhet..Anonymous poster hash: 1fe74...ae9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg har hatt FWB, men da med noen jeg ikke hadde romatiske følelser for, og personlig ville jeg holdt meg unna x'er eller andre jeg hadde følelser for. Hvis du med "den type" nærhet mener romantisk nærhet og ikke bare sex så er det ganske tydelig at det du søker er romantisk nærhet(med eller uten sex), ikke bare sex. Men det må du jo kjenne på selv, bare du som kan kjenne dine egne følelser:) Anonymous poster hash: 10eda...98f 1
Sparmeg Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Er det helt idiotisk å spørre eksen om han vil være sengekameraten min? Vi har fortsatt litt følelser for hverandre, har en såkalt "pause". Problemet mitt er at jeg trenger og savner "den type" nærhet..Anonymous poster hash: 1fe74...ae9 ja, det er faktisk noe av det dummest edu kan gjøre. dere er fremdeles ikke erdig følelsesmessig og det er oppskriften på katastrofe. vil du ikke komme over han eller vil du kaste bort tida di på å henge fast i et følelsesmessig klister? for du komme ikke til å bli ferdig følelsesmessig så lenge dere ligger sammen. har dere "pause" så burde vel det si seg selv at dere ikke skal ligge med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar😊 Får bare prøve å glemme han, selv om det er vanskelig.Anonymous poster hash: ca959...f9b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar Får bare prøve å glemme han, selv om det er vanskelig.Anonymous poster hash: ca959...f9b Klokt. Anonymous poster hash: e88a7...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå