Gå til innhold

Håp for tynne og ruglete rumper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 5 kg hurtig etter samlivsbrudd. Rumpa er nå flat og full i rugler eller cellulitter på en måte. Strammer jeg den så ser den ut som en vridd oppvask klut. Ikke noe lekkert syn. Jeg kan ikke gå i bikini blant folk med denne rumpa, ei heller date en ny. Festlig å være 35 år, nydumpet og rumpe som ei 92 åring. Kan dette trenes???

Anonymous poster hash: 460ff...411
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrketrening vil gi deg sterkere muskulatur i rumpen (og resten av kroppen). Eksakt hvordan rumpen din vil se ut, er det vanskelig å gi noe svar på, men kroppen vil som oftest bli fastere og musklene mer definerte (selv om kvinner ikke får like stor muskelutvikling som menn).

I tillegg kan trening gjøre godt for psyken, så jeg anbefaler å gi det et forsøk. Knebøy og markløft er to svært gode øvelser trener mye av muskulaturen i kroppen, inkludert rumpen. Om du går på treningssenter kan det være en fordel å få noen til å hjelpe deg med teknikken, uavhengig av hvilke øvelser du velger, slik at du ikke trener på deg skader.

Lykke til.

Skrevet

Tynnheten kan du fint bli kvitt med å trene styrke. Appelsinhud og rugler derimot er det verre med. Jeg har sprettrumpe med ruglehud. Ser fantastisk ut med klær på, litt mindre fint naken... Jeg er forøvrig 33. 

Anonymous poster hash: 3323d...5a0
Skrevet

Tynnheten kan du fint bli kvitt med å trene styrke. Appelsinhud og rugler derimot er det verre med. Jeg har sprettrumpe med ruglehud. Ser fantastisk ut med klær på, litt mindre fint naken... Jeg er forøvrig 33.  Anonymous poster hash: 3323d...5a0

Er rumpa full av muskler og damen veltrent, så driter de fleste menn i eventuell ruglehud.

De som bryr seg er vel ikke så mye å samle på uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...