Librarian Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Huff, føler meg litt dum som må spørre Fikk en fleskefilet fra Sverige som ligger i fryseren nå, og lurer på om det er akkurat det samme som svinefilet? Finner ingen oppskrifter på norsk hvis jeg søker på førstnevnte navn. Den LIGNER jo på indrefilet av svin, men vanskelig å se når den er helt fryst og.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Det er svin ja Anonymous poster hash: 16a94...267
Librarian Skrevet 8. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2015 Det glemte jeg å presisere, jeg skjønner egentlig at det er svin Men er det bare "flesk" som en giga baconbit, eller mer som det vi kaller svinefilet på norsk?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Åja, ja det er svinefilet ja Usikker på om det er ytrefilet eller indrefilet da. Anonymous poster hash: 16a94...267
Librarian Skrevet 8. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2015 Så bra, da får jeg sikkert brukt den til middag snart. Var litt usikker på hva jeg skal bruke den til :D Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå