sweety pie Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Tror dere blogging har kommet for å bli eller bare for en periode? Nå finnes det jo drøssevis av blogger å følge med på, alt fra interiør, baking osv.
Deltidsjente Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg tror det har kommet for å bli, for det har vart mye lenger enn folk flest er klar over. Husker for cirka ti år siden, da var "blogging" noe som feite, kvisete tenåringsgutter, som ellers brukte tiden sin til å se på anime, drev med og som derfor var en smal nerdeinteresse som de færreste hadde kjennskap til. Det var først noen år senere, cirka 2008/2009 at rosabloggingen dukket opp og ble den dominerende formen for blogging her til lands. Men om rosablogging er kommet for å bli, det er jeg sannelig ikke sikker på. 1
Erazor Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Blogging er nok kommet for å bli. Jeg tror at man på sikt vil bli mer kresen og stille høyere krav til innholdet i bloggene, og at man vil få en større mengde spesialiserte temablogger, gjerne driftet av flere personer sammen. 1
Gjest O.G. Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Rundt 2005 var det en haug lekre blogger som skrev om alvorlige ting, ikke sminke. Mihoe, HøyreHeidi og gjengen.
Anbefalte innlegg