Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med hybridkamera? Jeg ønsker å kjøpe ett godt kamera som er enkelt å ha med seg på tur. Jeg skal ta deler av utdanningen min i utlandet, og ønsker å ha med meg ett kamera, som ikke er for avansert, tungt eller stort. Jeg er allerede eier av et Nikon speilreflekskamera, men ønsker å kjøpe ett kamera som er lettere å ha med seg på tur. 

Jeg har sett på noen hybridkamera de har på expert, og ser at prisene varierer veldig. Jeg ser at de har en modell som heter Olympys E-PM1+EZ-M1442. Jeg lurer da på hvilket kamera du ville anbefalt meg om jeg skal kjøpe et hybridkamera? Noen som har erfaring med Olympus? 

På forhånd; takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Budsjett?

Hvis du går for EM-10, får du et lite og knallgodt kamera. Det kom akkurat i en ny utgave, MkII, så sannsynligheten er stor for at du kan komme over et godt tilbud på den første modellen.

Pannekakeobjektivet som følger med er såder, men det finnes mye knallgod og relativt rimelig optikk til mFT-systemet som Olympus og Panasonic bruker.

PEN-serien til Olympus er ikke verst den heller, men OMD E-M-serien er hakket bedre. Mobilappen til Olympus er forresten seriøst genial. Glimrende fjernutløser og superpraktisk å kunne overføre bilder umiddelbart.

Anonymous poster hash: af1e9...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...