Arwen Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 har kjøpt denne og på flasken står det at man må følge bruksanvisningen nøye. Men jeg fikk ikke med noen bruksanvisning :-( hvordan skal den brukes?
Gjest Xavia Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 Står det ikke bruksanvisning på flasken da?
Arwen Skrevet 18. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2004 Står det ikke bruksanvisning på flasken da? nei, da hadde jeg ikke spurt.
Gjest Xavia Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Da ville jeg bedt om bruksanvisning der hvor jeg kjøpte produktet. (Siden ingen her tydeligvis kan hjelpe...)
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2004 Da ville jeg bedt om bruksanvisning der hvor jeg kjøpte produktet. (Siden ingen her tydeligvis kan hjelpe...) skal sende lookfantastic mail
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2004 vilken wella sp er det du sikter til? det ligger link i første innlegget.
Gjest Xavia Skrevet 19. september 2004 #8 Skrevet 19. september 2004 [quote="¤Arwen det ligger link i første innlegget.
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2004 :oops: sorry http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2026 håper denne virker da
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2004 ser ut som om det er skum som skal fønes :klø: men var ikke spnn jeg forstod det da jeg kjøpte den. Blond for tiden jeg :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #11 Skrevet 19. september 2004 nei nei nei, det er helt feil. dette er en MEGET bra kur, får ikke kjøpt den hos frisør her fordi den er forbeholdt salongbruk. altså: vask håret med shampo, hånkletørre det, rist flasken GODT, klem ut skummet og ha det i håret (beste er å ha tuten ned mot hodebunnen, trykke og føre bakover, så får du kuren jevnt) massere den inn, sitte med den i ca (minst) 5minutter, skylle ut. og du har fått en veldig bra hårkur.
Arwen Skrevet 19. september 2004 Forfatter #12 Skrevet 19. september 2004 nei nei nei, det er helt feil. dette er en MEGET bra kur, får ikke kjøpt den hos frisør her fordi den er forbeholdt salongbruk. altså: vask håret med shampo, hånkletørre det, rist flasken GODT, klem ut skummet og ha det i håret (beste er å ha tuten ned mot hodebunnen, trykke og føre bakover, så får du kuren jevnt) massere den inn, sitte med den i ca (minst) 5minutter, skylle ut. og du har fått en veldig bra hårkur. Takk takk :bukke: :bukke: Godt jeg ikke har turt å prøve det enda.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #13 Skrevet 20. september 2004 bare hyggelig tror du hadde merka at noe ikke var som det skulle om du hadde begynt å føne på den.
Arwen Skrevet 20. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2004 bare hyggelig tror du hadde merka at noe ikke var som det skulle om du hadde begynt å føne på den. ja, brukte den i dag. Genialt med skum! er foreløpig fornøyd.
Piglet Skrevet 21. september 2004 #15 Skrevet 21. september 2004 Tror kanskje jeg fikk den kuren sist gang jeg klippet meg. Det var ihvertfall skum. Veldig bra. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå