Gjest Vena Cava Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Nå får der være nok. Jeg har vært så utrolig lat og dum i sommer at jeg har nå ikke trent siden slutten av juni...! Fy flate at det går an. Jeg har trent SÅ målrettet siden desember, også greier jeg å ødelegge så mye på så kort tid. Jeg trente styrke 3 gaver i uka pluss en eller to joggeøkter pr uke. Begynte å bli skikkelig sterk på treningssenteret og kondisen min begynte virkelig å bli god! Men så greier jeg å ødelegge alt bare pga ren latskap. Kjenner jeg er skuffet over meg selv. MEN, nå skal jeg komme igang igjen. Men det er mest takket være skolen som ga meg et spark bak, da de krever en viss fysisk form for å greie å gjennomføre styrke/løpetest til våren. Er det flere enn meg der ute som har hatt en litt for lang og lat sommerferie som strever litt med å komme igang igjen? Rop ut! Jeg trenger motivasjon, for dette her er jaggu meg tungt..... 😩😩
Gjest Penelopee Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 (endret) Ja, vi er nok flere i samme båt. La om livsstilen for fullt etter jul. Jeg klarte å gå ned en del i vekt, trente og hadde et sunt kosthold. Jeg sprakk i sommerferien og sliter med å komme meg tilbake. Har gått opp noen kg, og at tallet på vekten går oppover, får meg til å miste motivasjon mer enn det motiverer meg til å starte på de sunne vanene jeg hadde. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når jeg vet hvor mye bedre både kropp og sinn har det når jeg har gode vaner! Det er jaggu meg tungt, ja.. Endret 8. september 2015 av Penelopee
Gjest Vena Cava Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Ja, vi er nok flere i samme båt. La om livsstilen for fullt etter jul. Jeg klarte å gå ned en del i vekt, trente og hadde et sunt kosthold. Jeg sprakk i sommerferien og sliter med å komme meg tilbake. Har gått opp noen kg, og at tallet på vekten går oppover, får meg til å miste motivasjon mer enn det motiverer meg til å starte på de sunne vanene jeg hadde. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig når jeg vet hvor mye bedre både kropp og sinn har det når jeg har gode vaner! Det er jaggu meg tungt, ja.. Godt å høre det er flere der ute! Fikk kavet meg ut på en joggetur igår da. Tungt som F....men skal prøve å fortsette nå. Jeg vet jo såå godt hvor deilig følelse det er å være i god form. Fatter ikke at jeg kunne dra den så langt i sommer. Sommeren skulle liksom være trenetid for meg.. vel, så feil kan man ta:p Har bare meg selv å skylde på. Får holde fast i tanken om den løpetesten om 6 mnd. Og om jeg ikke skjerper meg så stryker jeg😖
Tabris Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg har vært svært lat i sommer. Orker jo ikke bevege meg noe særlig i varmen, så det ble mye stillesitting og mye inntak av kald pils eller sjokolade. Nå er den herlige høsten her, og det er mye mer levelig å være ute. Så nå skal det bli mer toppturer og langturer igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå