Gjest Badebuksa Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hva liker du ikke? Jeg liker ikke: - Sei - sursøt chilisaus - ovnsbakt søtpotet *spy* - sjampinjonger på blikkboks - leverpostei
Rosewood Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 (endret) Innmat Sopp Erter Sylteagurk Hermetisk og tørket frukt Sardiner Rødbeter Rosiner (vet det er tørket frukt, men jeg liker det såpass lite at den fortjener egen linje) Mais Endret 8. september 2015 av Rosewood
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg er relativt altetende Men klarer meg fint uten purreløk Og rakfisk. Anonymous poster hash: f8740...f27
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Souse-vide maiskolber. Vi dyrker mais i Norge, for svarte svingende. Og likevel får jeg bare det hermetiske skvipet i butikken. Hvorfor selger de ikke fersk mais? Eller i det minste frossen mais? Anonymous poster hash: fafe3...79f 6
Crizpo Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Torsk, og det meste av hvit fisk Oliven Innmat Rå epler Kokt egg
OhLydia Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 - sjampinjonger på blikkboks Den er jeg kjempe enig i! . ellers liker jeg ikke sodd,epler eller pærer. 1
Thorn Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Sliter med skjell, tomater og blodmat. Ellers er det en del mat jeg ser for meg at jeg ikke liker, som jeg egentlig ikke har smakt...
lovedrug Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 (endret) Sopp Innmat alt av tørket frukt rosiner osv Eplepai varm frukt Makrell i tomat Sardiner Reker All annen sjømat bortsett fra fisk. Endret 8. september 2015 av lovedrug
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Koteletter. Usj. Brun saus Pommes frittes Ketsjup Øl Lever Rogn Spareribs Medisterpølser/ medisterkaker Potetgull/ skruerAnonymous poster hash: 196df...03a 1
Gjest Dwight Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Erter Poteter (liger mandelpoteter for de er så små) Honningmelon
Macro Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 - Hvitløk ( definitivt det verste) - Skalldyr - Innmat - Sylteagurk - Leverpostei og lever generelt. - Ketsjup - Avocado
skruf Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Taco Fiskeboller Pannekaker Pommes frites Makrell (ellers liker jeg all slags fisk) Hermetisert sopp Øl Vodka (liker ikke blankt brennevin eller drinker) Sild som pålegg (sånn man kjøper til jul) Sukat Flesk/fett (må skjære bort fettranden på koteletter og annet kjøtt, takler det bare ikke)
Rumle Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Fisk Sommerkoteletter Det meste av ferdigmarinert kjøtt fra butikken. Alle kylling og kalkunprodukter (kjøttdeig/pålegg/pølser mm)
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 oliven innmat sjømat som ikke er fisk bbq saus sodd (suppe med katteballer) brun ris avokado cottage cheese ost som ikke er norwegia, mozzarella eller brunost Rå tomat
Lou Salome Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 Oj, her ramser dere opp mye god mat! Spekesild er det eneste jeg kommer på. Og de blåeste blåmuggostene. 4
Librarian Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 Oliven prøver jeg meg på gang på gang, men jeg klarer ikke like dem. I hvert fall ikke i ren form uten å bli gjort noe med. Har fått det i blant annet lasagne, og da smaker det godt nok. Konsistensen til hel tomat synes jeg dessverre er helt forferdelig, selv om tomatsmak i seg selv er kjempegodt. Veldig vanskelig å overse konsistens når man spiser, så putter aldri frivillig tomatskiver i salat og lignende, men lager gjerne saus og gryter av det i stedet.
Anglofil Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 * Smør * Majones * Oliven * Avokado * Cottage cheese * Brunost * Rømme (f.eks på vafler, men det er greit som ingrediens i f.eks vafler, litt som smør) * Søtpotet * Tomat (liker tomatsauser etc, men liker ikke å spise rå tomat) * Vannmelon og melon generelt * Sopp * Koriander * ØL/vin m.m * Soya(produkter) (med noen hederlige unntak) * Svin * Vilt * Kaviar Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå