AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Skulle gjerne ha kjøpt noen string truser, men vil ikke bestille på nettet. Er det noen butikker i Oslo-området som selger dette? Er mann så skal helst ha som er lagd for menn. Eller er det noen dametruser som også er store nok?Anonymous poster hash: eaafb...9b2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg går stort sett i tangatruser jeg også, og har faktisk vent meg til å bruke dame-tangatruser. Det går stort sett bra så lenge man lar pikken ligge oppover mot magen, og ikke nedover mot lysken. Eneste kan være at tråden under har en tendens til å splitte pungen i to, så det ser ut som at jeg har den camelto'en. Har prøvd både tangatruser fra cubus og HM, vil si at jeg finner meg mest komfortable i det siste. Hilsen mann 36år. Anonymous poster hash: e56eb...bbc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg går stort sett i tangatruser jeg også, og har faktisk vent meg til å bruke dame-tangatruser. Det går stort sett bra så lenge man lar pikken ligge oppover mot magen, og ikke nedover mot lysken. Eneste kan være at tråden under har en tendens til å splitte pungen i to, så det ser ut som at jeg har den camelto'en. Har prøvd både tangatruser fra cubus og HM, vil si at jeg finner meg mest komfortable i det siste. Hilsen mann 36år.Anonymous poster hash: e56eb...bbc Har den ikke lett for å falle ut av disse modellene?Anonymous poster hash: eaafb...9b2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Neida - problemet er nok at menn har en tendens til å kjøpe for store tangatruser, fordi de tenker de trenger mer plass til snoppen sin. Naturlig nok. Men trikset er jo å heller kjøpe litt for små/trange. Da holder de sakene på plass Anonymous poster hash: e56eb...bbc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Neida - problemet er nok at menn har en tendens til å kjøpe for store tangatruser, fordi de tenker de trenger mer plass til snoppen sin. Naturlig nok. Men trikset er jo å heller kjøpe litt for små/trange. Da holder de sakene på plass Anonymous poster hash: e56eb...bbc Prøvde dama sine en dag og disse synes jeg ble for små og ubehagelige. Så skulle gjerne hatt plass til alt av utstyret. Anonymous poster hash: eaafb...9b2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Merker man forskjell om det er mye eller lite stoff i rumpa?Anonymous poster hash: eaafb...9b2
Gjest lipgloss Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 hvorfor blir alltid slike tråder signert med mann36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå