Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nå
Skrevet

Jeg og kjæresten bor litt fra hverandre men snakkes på telefon hver dag.I går hadde han dratt ut med noen kompiser rett etter jobben og blitt så stupfull at han sovna rundt 21.00 tiden.

Jeg ringte jevnt og trutt fra 19.30 tida til jeg la meg ca 01.00 uten å høre et kny fra gutten.

Sendte da en sms hvor jeg skrev at jeg begynte å bli litt bekymra.

I morges ringte han klokka 09 men hadde ikke tid til å prate fordi han skulle ut å jakte.

Har jeg rett til å bli litt snurt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt blitt litt snurt - fordi jeg hadde blitt bekymra for at jeg ikke fikk tak i han og at han ikke gav lyd fra seg.

Hadde ikke blitt snurt for at han hadde havna utpå, men fordi han kunne ha gitt lyd fra seg.

K

Skrevet
Jeg hadde definitivt blitt litt snurt - fordi jeg hadde blitt bekymra for at jeg ikke fikk tak i han og at han ikke gav lyd fra seg.

K

Henger meg på den her!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja!!

Når mannen oppfører så arrogant og bedritent er det lov å reagere. Ignorant av ham å overse deg samt ikke gi beskjed.

Det var uhøflig av ham å bli så full at han ikke visst hva han gjorde. :roll:

Skrevet

Er det ungen din på 5 år eller? Herregud så kontrollfrik noen er

Skrevet

Hvis dere hadde bodd sammen hadde det jo vært naturlig å fortelle den andre at man drar på fest. Så jeg mener man kan si fra!

Snurt? Nja..du kan i allefall inngå en avtale med han at dere heretter sier slike ting til hverandre, så slipper dere å sitte på hver deres kant å være bekymra.

Skrevet

Hadde vært rimelig irritert, ja!! Sånt er ikke akseptert her i huset, hverken den ene eller andre veien.

Valhalla: Dette har da vel ingenting med å være kontrollfrik å gjøre!! Tenk deg litt om før du svarer... og sett deg selv inn i samme situasjon.

Skrevet

Han hadde vel ikke planlagt å slokne klokka 21? Det var vel derfor du ikke fikk kontakt? Jeg hadde vel også blitt litt urolig, men å være snurt på ham etterpå, det tror jeg jeg hadde prøvd å latt være.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe irritert over at han ikke tok mine bekymringer for han på allvor! Hadde reagert på at han også bare dro ivei på jakt uten å kunne prate med meg. :o

Skrevet
Jeg og kjæresten bor litt fra hverandre men snakkes på telefon hver dag.I går hadde han dratt ut med noen kompiser rett etter jobben og blitt så stupfull at han sovna rundt 21.00 tiden.

Jeg ringte jevnt og trutt fra 19.30 tida til jeg la meg ca 01.00 uten å høre et kny fra gutten.

Sendte da en sms hvor jeg skrev at jeg begynte å bli litt bekymra.

I morges ringte han klokka 09 men hadde ikke tid til å prate fordi han skulle ut å jakte.

Har jeg rett til å bli litt snurt her?

Er det å bli snurt noe man har rett til eller ikke?

Jeg trodde at hvis man ble snurt så hadde det med følelser å gjøre, ikke rettigheter.

Dere bor ikke sammen, men prater på tlf hver dag. Er det krise hvis det går en dag uten?

Har han meldeplikt? Har du?

Han mente sikkert å ringe, men når man er så "uhøflig" å bli stupfull og attpåtil sovne av det, er det vel ikke så enkelt å huske alt.

Jakt er guttas greie. Han hadde vel noen jaktkompiser som venta på ham, og for ikke å komme for sent, kunne han vel ikke prate så lenge. Men det var jo bra at han ringte deg for å si at alt var ok?

Jeg synes ikke du har "rett" til å bli snurt. Sånt som dette skjer av og til. La ham få litt goodwill, han har jo tross alt ikke gjort noe galt!

Det kan være du neste gang, som ikke ringer til avtalt tid, eller noe annet.

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall blitt snurt av å ha en person som måtte sjekke opp hva jeg drev med til en hver tid. Man flytter ikke inn til noen for å få en ny mor

Gjest Gjest igjen
Skrevet

Jeg har ikke snakket med han enda,men kommer nok ikke til å lage store greiene ut av dette.Men jeg kommer til å si at han gjærne kan si fra neste gang han vet han skal ut så slipper jeg å sitte å bekymre meg for hva som kan ha skjedd.

Ikke er jeg særlig kontrollfrik heller,tror faktisk grensene mine er mer tøyelig enn hos mange andre jenter.At han er ute på byen og blir aldri så full gjør meg ingenting,så fremt han klarer å komme seg vel hjem igjen og ikke finner på noe dumt.

Såpass tiltro har jeg til han at jeg stoler på han 100% ,og har ingen mistanke om at noe annet skjedde i går heller.

Det jeg i hovedsak ble litt lei meg for var at han da han ringte i morges ikke hadde tid til å snakke med meg mer en 45 sekunder,enda han visste jeg ikke hadde det så bra da.

Men gutter er nå vel gutter da

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg hadde i hvert fall blitt snurt av å ha en person som måtte sjekke opp hva jeg drev med til en hver tid. Man flytter ikke inn til noen for å få en ny mor

Men kjære vene,poenget var da så aldeles ikke hva han gjorde eller ikke gjorde.Nå tror jeg du må lese innleggene en gang til her

Gjest Anonymous
Skrevet

Men kjære vene,poenget var da så aldeles ikke hva han gjorde eller ikke gjorde.Nå tror jeg du må lese innleggene en gang til her

Skrevet

Hadde dere bodd sammen så hadde jeg syntes dette var særdeles dårlig gjort av ham. Når dere nå ikke gjør det, så kan man rett og slett ikke ha full oversikt over hverandre til enhver tid, og at han er ute og finner på sprell en hel kveld er ikke noe jeg synes han automatisk bør informere deg om på forhånd.

Det som likevel selvfølgelig har noe å si her, er hvor tett og ofte dere har kontakt, og hva slags "avtaler" (uttalte eller ikke) dere har om slikt. Snakker dere svært ofte sammen og bruker å ha full oversikt over hverandres daglige agendaer, har jeg litt mer forståelse for din reaksjon!

Skrevet
Han hadde vel ikke planlagt å slokne klokka 21? Det var vel derfor du ikke fikk kontakt? Jeg hadde vel også blitt litt urolig, men å være snurt på ham etterpå, det tror jeg jeg hadde prøvd å latt være.

:Nikke:

Det var en grunn til at du ikke fikk tak i han,...

Gjest Anonymous
Skrevet

:Nikke:

Det var en grunn til at du ikke fikk tak i han,...

Det er vel mest det at han ikke snakket med henne dagen etter som er det største problemet? At han ikke tok det på alvor...

Skrevet

Da skulle han jo på jakt! Å gå på jakt er ikke akkurat noe man tar på sparket for å slippe unna kjæresten...

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns ikke du har noen grunn til å bli sint på han. Jeg og samboern var sammen et drøyt år før vi flytta sammen. Vi hadde ikke meldeplikt til hverandre til enhver tid og ikke hadde jeg ønsket det heller.

Ofte skjer jo ting på sparket: En ikke planlagt øl etter jobb som blir fler (som ofte blir noen for mange :wink: ). Om jeg ikke fikk tak i han en kveld var jeg mer tilbøyelig til å tro han holdt på med noe sammen med venner, enn at han var ihelkjørt av trikken -og det samme andre veien.

Nå når vi bor sammen gir vi hverandre beskjed pr sms eller telefon om vi blir sene.

Og, han ringte deg jo i morges selv om han sto på farten ut på jakt - syns du skal slappe av: Gled deg heller over at han er ute og har det gøy enn å ergre deg over at han ikke ringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...