Gå til innhold

Hvor finne krukke til kjøkkenredskaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å totalrenovere kjøkkenet og ønsker meg en krukke ved komfyren til sleiver og stekespader osv. Men jeg finner jo ingenting noen steder!

Er det noen kloke kg-hoder som har tips? Gjerne nettbutikk. Ca 25-28 cm høy og rundt 15-17 cm bred. Farge er ikke så nøye da den evt kan spraylakkeres hvis den skulle være knall orange liksom...

Anonymous poster hash: 47420...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Le Creuset har noen i ulike farger (jeg har en i blå) - mener du får dem på kitch'n.

Eller så kan du gå inn på royaldesign eller lignende nettbutikk og søke på "redskaps-krus/krukke/holder" og du får opp et godt utvalg.

Anonymous poster hash: 8d7d9...35a
  • Liker 1
Skrevet

Le Creuset har noen i ulike farger (jeg har en i blå) - mener du får dem på kitch'n.

Eller så kan du gå inn på royaldesign eller lignende nettbutikk og søke på "redskaps-krus/krukke/holder" og du får opp et godt utvalg.

Anonymous poster hash: 8d7d9...35a

Takk for tips, men le creuset er for liten.

Anonymous poster hash: 47420...840

Skrevet

Upraktisk og lite hygienisk å ha slike ting stående fremme (Fett, støv, fluer og alt mulig annet har fri tilgang...), men det var ikke tema... ;)

Ellers må det jo finnes et nærmest uendelig utvalg av krukker, mugger og vaser med noenlunde vid åpning som kan brukes. Se på butikker av typen glassmagasin, hagesenter/blomsterbutikk, brukthandel (Gamle syltetøykrukker) osv.

Skrevet

Loppemarkeder eller bruktbutikker?

• Liker 2
Skrevet

Upraktisk og lite hygienisk å ha slike ting stående fremme (Fett, støv, fluer og alt mulig annet har fri tilgang...), men det var ikke tema... ;)

Ellers må det jo finnes et nærmest uendelig utvalg av krukker, mugger og vaser med noenlunde vid åpning som kan brukes. Se på butikker av typen glassmagasin, hagesenter/blomsterbutikk, brukthandel (Gamle syltetøykrukker) osv.

Her i huset tørkes det støv en gang i uka, det inkluderer også eventuelle knivblokker, kniver, redskapskrukker og dets innhold blir vasket. Selv om det står framme er ikke det synonymt med at det er fett, skittent og fullt av flueskitt 😉 Og skal man ha slik nazi-regime på renhold kan man jo ikke ha noe stående framme på benker/bord i frykt for flueskitt, støv og fett! Tull! I et normalt hjem der det faktisk vaskes hver helg er det ingen fare med det.

Beklager avsporing 😉

Skrevet

Her i huset tørkes det støv en gang i uka, det inkluderer også eventuelle knivblokker, kniver, redskapskrukker og dets innhold blir vasket. Selv om det står framme er ikke det synonymt med at det er fett, skittent og fullt av flueskitt Og skal man ha slik nazi-regime på renhold kan man jo ikke ha noe stående framme på benker/bord i frykt for flueskitt, støv og fett! Tull! I et normalt hjem der det faktisk vaskes hver helg er det ingen fare med det.

Beklager avsporing

Nuvel... I motsetning til en del andre ting er dette redskap som brukes direkte i maten og her ute på landet er det i sommerhalvåret temmelig mange fluer innom kjøkkenet i løpet av en uke og jeg gidder ikke å vaske sleiver etc. både før og etter bruk. Å ha en masse unødvendige støvsamlere på kjøkkenbenken medfører også merarbeid (Vaske krukker og stæsj hver uke) og så artig synes ikke jeg husarbeid er. Men det er helt valgfritt og hver sin smak! :)
Skrevet

Vi bruker en isbøtte vi fant på fretex, tok bare ut kjøledelen.

Anonymous poster hash: 2ef33...d50
Skrevet

Har en stor potteskjuler fra marimekko.

Anonymous poster hash: e1bbb...ec3
Skrevet

Finn.no

Anonymous poster hash: 2636f...2be
Skrevet

Jeg fant min i kjelleren til bestemor  :fnise:

Anonymous poster hash: 0833b...cb9
  • Liker 1
Skrevet

Enkleste er vel en blomsterkrukke? 

Skrevet

Jeg fant også på fretex!

Anonymous poster hash: 042bb...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...