Gjest Sly Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Kan begynne med å si at jeg har null peiling på golf. Jeg har derimot sett på tv at de står og slår den ene ballen etter den andre ut i det store intet, også ut i vann. Ball etter ball. Får de tilbake disse ballene? Hvordan kan de vite hvilken ball som er hvem sin? Koster ikke golfballer en del? Samles de inn på slutten av dagen? Hvis de ikke blir hentet inn igjen så må det da bli et stort problem med millioner av golfballer liggende rundt omkring?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Kan begynne med å si at jeg har null peiling på golf. Jeg har derimot sett på tv at de står og slår den ene ballen etter den andre ut i det store intet, også ut i vann. Ball etter ball. Får de tilbake disse ballene? Hvordan kan de vite hvilken ball som er hvem sin? Koster ikke golfballer en del? Samles de inn på slutten av dagen? Hvis de ikke blir hentet inn igjen så må det da bli et stort problem med millioner av golfballer liggende rundt omkring? De samles inn når gresset klippes. Gressklipperne har oppsamlere Anonymous poster hash: 02706...3a5
Gjest Sly Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 De samles inn når gresset klippes. Gressklipperne har oppsamlere Anonymous poster hash: 02706...3a5 OK! Kommer folk og henter dem, da?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 OK! Kommer folk og henter dem, da? Gresset klippes minst en gang i uka, men de ballene som havner utenfor må plukkes opp manuelt eller blir liggende ja. Anonymous poster hash: 02706...3a5
Gjest Sly Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Gresset klippes minst en gang i uka, men de ballene som havner utenfor må plukkes opp manuelt eller blir liggende ja. Anonymous poster hash: 02706...3a5 Hva skjer med de ballene som samles opp av klipperen?
Gjest lipgloss Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 de blir liggende til noen finner dem og bruker dem selv er det barn som finner dem så selger de dem videre til proshop eller spillere,som du sa så koster en ball fra 40 til 100 kr så de er verd litt brukte også. Ballene har navn og nr så på denne måten kjenner en igjen sin egen ball,for eksempel pinacle 4 osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå