Gjest Vena Cava Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 (endret) Hei! Jeg går på ambulanselinjen, og skal på torsdag ha en bli-kjent-lek som hver av klassene skal bestemme. Noen som vet av noen? Evt vet om noe på nettet? Endret 8. september 2015 av Hakkepeiling
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Med eller uten klær? Anonymous poster hash: 7901b...d98
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Det beror på, hvilken pedagogikk tenker dere benytte dere av? Reggio emilia? Montessori? Hva skal det pedagogiske målet være, bortsett fra å lære navn? Å lære dere å prate høyt i en forsamling? Å lytte til andre? Har dere et gjennomgående tema gjennom skoleåret dere kan benytte dere av i bli-kjent-leken? Anonymous poster hash: bda56...97e
Gjest Vena Cava Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Det beror på, hvilken pedagogikk tenker dere benytte dere av? Reggio emilia? Montessori? Hva skal det pedagogiske målet være, bortsett fra å lære navn? Å lære dere å prate høyt i en forsamling? Å lytte til andre? Har dere et gjennomgående tema gjennom skoleåret dere kan benytte dere av i bli-kjent-leken?Anonymous poster hash: bda56...97e Ingen spesiell, altså målet er bare å bli trygge på hverandre og føle at vi kjenner hverandre litt bedre etterpå. Vi er to store klasser så det er masse folk å skulle bli kjent med på en gang. Er vel derfor de setter i gang en sånn greie som det her:)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Hakkepeiling, on 08 Sept 2015 - 09:42, said: Hei! Jeg går på ambulanselinjen, og skal på torsdag ha en bli-kjent-lek som hver av klassene skal bestemme. Noen som vet av noen? Evt vet om noe på nettet? Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva dere endte opp med å finne på for noe ? Anonymous poster hash: 1f2df...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå