Gå til innhold

Forslag til bli-kjent-lek for voksne?

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Hei! Jeg går på ambulanselinjen, og skal på torsdag ha en bli-kjent-lek som hver av klassene skal bestemme.

Noen som vet av noen? Evt vet om noe på nettet?

:)

Endret av Hakkepeiling
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eller uten klær?

Anonymous poster hash: 7901b...d98
Skrevet

Det beror på, hvilken pedagogikk tenker dere benytte dere av? Reggio emilia? Montessori? Hva skal det pedagogiske målet være, bortsett fra å lære navn? Å lære dere å prate høyt i en forsamling? Å lytte til andre? Har dere et gjennomgående tema gjennom skoleåret dere kan benytte dere av i bli-kjent-leken?

Anonymous poster hash: bda56...97e
Gjest Vena Cava
Skrevet

Det beror på, hvilken pedagogikk tenker dere benytte dere av? Reggio emilia? Montessori? Hva skal det pedagogiske målet være, bortsett fra å lære navn? Å lære dere å prate høyt i en forsamling? Å lytte til andre? Har dere et gjennomgående tema gjennom skoleåret dere kan benytte dere av i bli-kjent-leken?

Anonymous poster hash: bda56...97e

Ingen spesiell, altså målet er bare å bli trygge på hverandre og føle at vi kjenner hverandre litt bedre etterpå. Vi er to store klasser så det er masse folk å skulle bli kjent med på en gang. Er vel derfor de setter i gang en sånn greie som det her:)

• 1 måned senere...
Skrevet
Hakkepeiling, on 08 Sept 2015 - 09:42, said:

Hei! Jeg går på ambulanselinjen, og skal på torsdag ha en bli-kjent-lek som hver av klassene skal bestemme.

Noen som vet av noen? Evt vet om noe på nettet?

:)

Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva dere endte opp med å finne på for noe ?

Anonymous poster hash: 1f2df...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...