Vivekke Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Har vært inne på linken under her- hvor det var lagt inn mange oppskrifter på hjemmelaget potetmos. Så kjempe godt ut - og nå har jeg fått lyst til å prøve meg på mitt eget kjøkken! Men hva er godt inntil? Hvis jeg lager en litt "eksklusiv" potetmos er jeg ikke så sikker på at jeg har lyst til å spise wienerpølser ved siden av... Så mitt spørsmål er altså
Gjest allium Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 En god gryterett med mye smak. F.eks. lammegryte med tomat, selleri og hvitløk, eller en viltgryte.
Arkana Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 Auberginer fylt med lammekjøtt, koteletter, viltkjøtt (spesielt mandelpotetmos), en god gryterett, grillet kylling, biff, prøv litt mer eksotiske pølser enn wiener.... alt går med potetmos.
Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2004 #5 Skrevet 18. september 2004 Stekt flesk, gode fiskekaker (svak for steinbitkaker selv), egentlig ganske mye rart. Potetstappe er knallgodt når man lager det selv.
*Lillian* Skrevet 18. september 2004 #6 Skrevet 18. september 2004 Potetstappe er best når den er hjemmelagd! Tips til hvordan du spiser potetstappe: Ta en smurt ildfast form, ha oppi stekt kjøttdeig eller kjøttfarse som er blandet med en liten boks tomatpurè og timian. Skjær opp purre, vanlig løk, gulrøtter og ha det oppi. Bre potetstappa over dette og ha på litt revet ost. Ca. 225* midt i ovnen i en halvtime. Mmmmm.... Dritgodt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå