ignorancus Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei! Startet en lignende tråd på diskusjon.no, tenkte jeg skulle spørre her også. Begynner på medisin ved UiO våren 16. Ser at Nydalen ville vært det ideelle stedet å bo. Har et par spm: 1) Er BSN-studentboligene reservert kun for BI-studenter? 2) Jeg og en venn som studerer samf. øk. på Blindern tenkte å flytte inn der til desember, evt. januar, men burde man velge 4-manns, eller dublett leilighet? Pros/cons? Og kan man i det hele tatt forsikre seg at man kommer med vennen sin i samme leilighet? 3) Hvordan er støynivået? Er ikke en veldig kresen person liksom, men fint om det ikke durrer i veggene hver natt. 4) Har dere noen erfaringer fra BSN? Setter stor pris på alle svar!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 BSN er for BI-studenter, men vet det har bodd andre studenter der i perioder hvor de har hatt ledige rom. Jeg bodde i en 1-roms og la egentlig aldri merke til noe støy mellom leilighetene. Bare gode erfaringer fra BSN Super takterasse! Anonymous poster hash: b9d36...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå