AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg skulle lage en Amerikansk rett som heter "seven layer bean dip" hvor man altså trenger en boks med refried beans. Jeg studerer i Bergen og på Bunnpris rett borten for hvor jeg bor har de Old el Paso refried beans... til 60 kroner boksen! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en boks med bønner til studentvennlige priser? Altså ikke vanlige bønner, de må være refried. Anonymous poster hash: 72bf4...0d1
Snurri Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Kjøp en boks brune bønner og refry dem selv da. Bare å google, finnes tusen oppskrifter på nett. Ikke er det vanskelig heller hvis du bruker bønner fra boks.
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Her er en god oppskrift: http://www.foodnetwork.com/recipes/ellie-krieger/refried-beans-recipe.html
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 smaker sikker mye bedre dersom du gjör det selv Anonymous poster hash: fb09d...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå