Gå til innhold

Prøvere, presenter dere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg skulle starte en ny liten introduksjonsrunde..siden flere av de i den gamle tråden har 'falt fra' (heldigvis!! Gratulerer så mye til alle dere med en liten :babysmokk: i magen!!)

Starter med meg selv da...siden noen må starte mener jeg!!! :ler:

Madden: 26 år

Mannen: 33 år

Gift i litt over ett år (19.juli 2003)Samboere siden 1999

Barn fra før: ingen

Har vært prøvere i to og et halvt år. Er inne i PP3 m/Pergo.

Begynte utredningen i juli (etter laaaaang ventetid)

Og er veldig spent på resultatet! Jeg har kjent PCO fra før og manglende eggløsning. Men min kjære mann derimot har svart på hvitt at hans svømmere er kjempedyktige! så vi håper at det skal gjøre susen!!

Problemer underveis: Har hatt flere SA de siste årene. På grunn av manglende eggløsning har vi nå startet med Pergotime. Har hatt god effekt av pergo, men dessverre endte første klaff med en SA i august.

Vi satser på ny frisk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her er jeg :)

Ulrikke: 30 år

Mannen: 35 år

Barn fra før: jeg har ingen, men jeg er reservemamma til sambos tre :)

Tok min siste pille i mai, men har egentlig bare prøvd i 2 mnd. Syklusene mine er litt på feil jorde etter p-pillene... Hehe... Umulig å si når jeg burde forvente mensen - i slutten av måneden, kanskje?

Har foreløpig et avslappet forhold til dette, men det hadde jo ikke gjort noe om det skjedde noe etter hvert :)

Skrevet

Ikke dumt Madden! :)

Navn: Fersking

Alder: 27

Samboer: Mannen i mitt liv

Alder: 30

Barn fra før: Nei

Kjente problemer: Jeg er operert for cyster på eggstokkene. Dette ble oppdaget ved UL pga manglende mens etter at jeg sluttet med pillen. Manglende eggløsning også etter operasjon. Har fått vite at jeg har PCO og insulinresistens.

Nå skal jeg snart i gang med hormoner, første IVF i desember. Går alt etter planen skal jeg "ruge" i julen..

Satser på en fantastisk jul i år! :hoho:

Skrevet

Hei, her er oss :-)

Bamseline: 30 år

Mannen : 30år

Samboere i 7år

Vært prøvere siden 99` , og ingenting skjedd. Men, håper nå på bedre tider. Har vært inne til lap., og nå skal ifølge legen, alt være som det skal. Så nå er vi bare positive og gleder oss til EL, kanskje vi og har en liten :babysmokk: i magen snart.....???

Lykke til alle dere andre også :-)

Klem Bamseline

Skrevet

Becca: 22 år

gift med Gubben: 33 år

Ingen barn fra før.

Prøvd siden desember 2002

Har Pcos, skjelden eggløsning. Gubben er ikke utredet ennå. Skal sjekke svømmer`ne hans og så muligjens opperere vekk cystene og se om det hjelper. Skal uansett ikke ha prøverør.. Så vi satser på at vi "får det til på andre måter. (ellers blir det adopsjon om5-6 år)

Skrevet

Okay, skal vi se..

Vigfa: 22 år

Vigfamannen: 24 år.

Er i vår femte prøveperiode etter slutten på p-sprøytene. Nå begynner jeg endelig å få en halveis normal syklus, og mensen er begynt å komme tilbake, så det kan hende det klaffer snart.

Vi har vært sammen i nesten tre år, samboere fra uke to, og nå gift i litt over en måned.

Om en måneds tid skal vi inn i en ny, flott lelighet som er perfekt for barn, så vi får bare håpe..

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Lillen: 23 år

Mannen: 23 år

Sammen: Snart 5 år

Barn: Nei

Prøvere siden: Februar 03

Tidligere graviditeter: Provosert abort

Utredning:

*Ingen synlige feil

*Er i min 2. pp med Pergo (total pp17)

*Mannens svømmere er fantastiske

Skrevet

Alder: 24år

alder på min herlige samboer: 25 år

Ingen barn fra før

Prøvd siden sommeren-04. Slutta på p-pillen i feb-04, men pga sykdom har vi ikke kunnet satt i gang før.

ikke noen barn fra før, men håper det ikke blir så altfor lenge til :ler:

ønsker dere alle andre lykke til med :babysmokk:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei! :vinke:

Navn: Hulderjenta

Alder: 26

Samboer med: Huldermannen

Hans alder: 25

Prøvere siden: April 2003

Kjent problem: Svært dårlig sædkvalitet

Håper på assistert befruktning i løpet av vinteren! :D Har om ikke lenge en time på KK i forbindelse med dette. :hoppe:

Skrevet

Hei! :vinke:

Navn:Lilletrollet

Alder: 22

Samboer med: Lilletroll mannen

Hans alder: snart 35

Prøvere siden: Februar 2003

Kjent problem: Dårlig sæd kvalitet

Mikroinjeksjon i løpet av de første mnd av neste år!Krysser fingrene på at det skjer i januar hehe !

Skrevet

Hei :)

Navn: Brudulja

Gift med: Brudulf siden juni -04, samboere i 2 år

Alder: 26 og 28 år

Barn fra før: Nei

Sluttet på p-piller i juli, men har ikke fått tilbake mensen. Gått på p-pillene diane og da kan det visstnok ta lang tid å få igang igjen EL.

Har fortsatt håpet om 2005 :babysmokk:

Gjest Anonymous
Skrevet

lur ide dette... :klappe:

navn: Litle, snart 21 år

Samboer: Idefixmannen min, 32 år

Barn: jeg en sønn, han 2 døtre

Er i PP10 nå, håpe på klaff.

Ingen kjente problemer til nå...

Skrevet

Nat25:26 år

Samboeren:29 år

Ingen barn fra før

Prøvere siden juni 04

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Navn: Mrs.Potter

Samboer med: Mr.Potter

Vi har vært sammen i ca 3,5 år. Sluttet med pillene i august,og har ennå ikke fått tilbake mens. Men vi venter tålmodig :) Ingen barn fra før.

Skrevet

Navn: Siam, 30 år.

Mannen: Siameseren, 31 år.

Gift siden juni '04, prøvd siden da.

Ingen barn fra før.

Syklusene har vært rimelig stabile siden pilleslutt selv om syklusene er litt for lange etter min smak...

Skrevet

Navn: Skorpion75 28 år (29 i nov)

Han: Skorpionmannen 33 år

Samboere fra 1997 :bryllup: sept. 2003 :)

Ingen barn fra før.

Tidlig prøvere (2pp), kastet pillene i juli

Skrevet

Navn: zmurfette

Alder: snart 29

Gift med zmurfen, han er 33

Vi har ingen barn fra før og har vært prøvere siden juni i år. Jeg sluttet på pillen i februar, men vi ville vente på stabile sykluser før vi satte i gang å prøve. Vi er fortsatt på "skjer det så er det koselig, men vi har god tid"-stadiet når det gjelder prøving (bortsett fra akkurat før IKM hvor jeg har alle mulige tegn til å være gravid og fryktelig gjerne vil ha barn).

Skrevet

Jeg er Jeanine og er snart 25 år gammel. Mannen min er 27. Vi giftet oss for tre uker siden og har en snart to år gammel sønn sammen. Jeg har vært gravid en gang til, for akkurat ett år siden, men spontan aborterte da i uke 11. Nå planlegger vi en ny liten spire og håper den kommer til sommeren. Er inne i første prøveperiode og er spent på om det går like lett denne gang som det gikk de to andre gangene! Har ikm i begynnelsen av oktober, så det blir spennede å se hvordan det har gått!! Lykke til til dere alle sammen!! :)

Skrevet

Her er jeg :vinke:

Bizzy: 28 år

Mannen: 29 år

Gift to og et halvt år (13.juli 2002)Samboere siden 1997

Barn fra før: ingen

Har vært prøvere i snart to år. Er nå i første PP m/Pergo.

Begynte utredningen i juni (tror jeg) og allt ser fint ut hos oss begge så det skulle jo ikke være noe problem egentlig :klø:

Problemer underveis: Ingen andre enn manglende positiv test :tunge1:

Lykke til alle sammen :tommelsmil:

Skrevet

Jeg og er her. :hoppe:

Lisemor: 28 år

Mannen:32 år

Gift.

Jeg har barn fra før på 8 år.

Sluttet på pillen i januar 04, men har ikke helt hatt tid til ¨å vere aktive prøvere hver måned.

Håper alt er i orden med begge og at vi snart får 2 blå.

(jeg har hatt litt tull for noen år siden som nokk har redusert fruktbarheten min, men tiden vil vise hvor mye..... )

Er veldigt verpesjuk og ville helst hatt en :babysmokk: i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...