Gå til innhold

Hvor mye vil det koste

Anbefalte innlegg

Skrevet

^å importere en hund fra Bulgaria til Norge?

Anonymous poster hash: 2ca8b...b3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger svar litt fort!

Skrevet

.

Skrevet (endret)

Sitter du å kjøper hund på ebay eller noe?

Du må bare søke opp frakten( fly, tog osv), evt karantene, toll og det som kommer til vaksiner når den er i Norge.

Lett å finne ut av med å søke.

Endret av Macro
Skrevet

Sitter du å kjøper hund på ebay eller noe?

Du må bare søke opp frakten( fly, tog osv), evt karantene, toll og det som kommer til vaksiner når den er i Norge.

Lett å finne ut av med å søke.

Er vel ikke nødvendig å være frekk? Jeg holder på med en oppgave hvor jeg skal dra inn mest mulig, og jeg finner ikke pris og informasjon på alt. Så nei, jeg kjøper ingen hund på ebay.

Skrevet

Er vel ikke nødvendig å være frekk? Jeg holder på med en oppgave hvor jeg skal dra inn mest mulig, og jeg finner ikke pris og informasjon på alt. Så nei, jeg kjøper ingen hund på ebay.Anonymous poster hash: 2ca8b...b3b

Var ikke frekt ment, men ser nå at det kan tolkes sånn. Var redd du satt å kjøpte hund på impuls :)

Bruk i hvertfall mattilsynets sider. Der står det mye om import. Ellers må du bare søke på de selskapene som flyr Bulgaria-Norge.

Skrevet

50.000-100.000 ?

Anonymous poster hash: 9c733...351
Skrevet

Var ikke frekt ment, men ser nå at det kan tolkes sånn. Var redd du satt å kjøpte hund på impuls :)

Bruk i hvertfall mattilsynets sider. Der står det mye om import. Ellers må du bare søke på de selskapene som flyr Bulgaria-Norge.

Da mistolket jeg, beklager! Jeg tror jeg er den siste i verden som ville betalt 2000€ for en valp på impuls!

Jeg har flygninger, men finner ikke pris på vaksiner, pass og alt som må gjennomføres før den kan taes med inn i Norge!

Skrevet

Da mistolket jeg, beklager! Jeg tror jeg er den siste i verden som ville betalt 2000€ for en valp på impuls!

Jeg har flygninger, men finner ikke pris på vaksiner, pass og alt som må gjennomføres før den kan taes med inn i Norge!

kan du prøve å søke opp vetrinærer i det landet på google å sjekke prisene hvis de har hjemmeside?

Anonymous poster hash: 507c6...bac

Skrevet

kan du prøve å søke opp vetrinærer i det landet på google å sjekke prisene hvis de har hjemmeside?

Anonymous poster hash: 507c6...bac

Skal prøve, men litt vanskelig!

Skrevet

Søk opp en oppdretter som selger mye til utlandet. Nå har ikke jeg peiling på hund, men søk på belgiske raser. Da er oddsen høyre for at de informerer om import og omkostninger :)

Skrevet

Søk opp en oppdretter som selger mye til utlandet. Nå har ikke jeg peiling på hund, men søk på belgiske raser. Da er oddsen høyre for at de informerer om import og omkostninger :)

Tusen takk'! Har funnet rase, pris på det og flytur, så må finne alt annet!

Skrevet

Tusen takk'! Har funnet rase, pris på det og flytur, så må finne alt annet!Anonymous poster hash: 2ca8b...b3b

Hvilken rase tok du?

Skrevet

Hvilken rase tok du?

Pomeranian til 2000€

Skrevet

Pomeranian til 2000€Anonymous poster hash: 2ca8b...b3b

Står mye spennende på Eurobreeder sine sider :)

Skrevet

Når står det jo på flere sider at import av katt og hund fra Bulgaria er helt forbudt, uansett alder på dyret. Viss det har betydning for oppgaven din.

Skrevet

Når står det jo på flere sider at import av katt og hund fra Bulgaria er helt forbudt, uansett alder på dyret. Viss det har betydning for oppgaven din.

Det har ingen betydning siden det kun er en oppgave, men takk likevel!

Skrevet

Hvor står det forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...