Gå til innhold

Monkeybars og ringer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet om et sted i Oslo der det finnes treningsapparater av typen monkey bars, ringer etc? Helst en "treningspark" ute, der alle kan trene, så jeg slipper å kjøpe medlemsskap på et senter kun for å trene på dette. Har bl a sett at det er noe sånt i Holmenkollen, men jeg lurte på om det finnes flere steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, noen som vet om et sted i Oslo der det finnes treningsapparater av typen monkey bars, ringer etc? Helst en "treningspark" ute, der alle kan trene, så jeg slipper å kjøpe medlemsskap på et senter kun for å trene på dette. Har bl a sett at det er noe sånt i Holmenkollen, men jeg lurte på om det finnes flere steder.

Er tuftepark noe for deg? I så fall er det flere i Oslo :)

Skrevet

Skal sjekke ut! :D

Skrevet

På st. haugen er det et monkeybars! Kjempegøy å leke med :) 

Skrevet

Ringer må du ofte ha med selv i slike parker. Ev utemonterte ringer vil være i metall og de er ikke noe særlig å trene i. Om du skal trene mye med ringer ville jeg kjøpt noen i tre. Jeg har fra disse og er veldig fornøyd med systemet: https://www.ringtraining.com/shop/equipment.html

Skrevet

Er tuftepark noe for deg? I så fall er det flere i Oslo :)

Flere enn st hans haugen? Hvor?
Skrevet

Det er satt opp monkey bars på aker brygge også, rett ved busstoppet (bryggetorget). Har ikke sett nøye på det, og det er ikke så stort, men det er i det minste monkey bars der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...