AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Ja, hva slags iskrem er din favoritt? (gjerne nevn hvilket merke, eks diplom, hennig olsen osvosv.) Trenger litt inspirasjon til å prøve litt nye iser Anonymous poster hash: 4e571...798
Rosewood Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Mövenpick sin iskrem er helt... fantastisk! Den deiligste konsistensen jeg har smakt, og goood smak. Jeg har smakt vanilje og caramel. Vaniljeis kan virke kjedelig, men den der er såå god. Ben and Jerry - Chocolatechip cookiedough og fairly nuts Hennig Olsen Inspira - Sjokoladeis med cookiedough, og den med peanøttsmør Diplom is Gullskatt eller noe sånn, det er liksom Gullpinne-isen på boks
annebanane Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 cappuccino-isen jeg ikke finner lengre. Evnt japp-is.
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Er det noen her som har smakt Dream-isene fra Diptom? Er de gode? Tenker mest på vanilje, cookie dough og brownie versjonen
Rosewood Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Er det noen her som har smakt Dream-isene fra Diptom? Er de gode? Tenker mest på vanilje, cookie dough og brownie versjonen Jeg har smakt cookie dough og brownie Ble litt skuffet over den med cookie dough, det var så veldig lite av dem. Brownien er ganske god da synes jeg
Summers Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Kulinaris med vanilje og cookies, men vanskelig å bare si en iskrem.
hjertesukka Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Lettis fra Diplom. Den er mye bedre enn den høres ut som.
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Jeg har smakt cookie dough og brownie Ble litt skuffet over den med cookie dough, det var så veldig lite av dem. Brownien er ganske god da synes jeg Åå, så dumt… det beste med cokie dough iser er jo nettopp cookie dough bitene
Gjest Emera Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Lettis fra Diplom. Den er mye bedre enn den høres ut som. Den liker jeg også. Helst vanilje. Ellers synes jeg Easy fra Hennig Olsen er god. I den andre enden av fett-og-sukker-skalaen rager Ben&Jerry Cookie Dough på toppen, tett fulgt av Cinnamon Bun fra samme par.
lalaB Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Dream med brownies og karamell er min soleklare favoritt! Også kommer lollipop kuleis og bringebærsorbet som andre favoritter.
stikkontakt Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Snickersis kanskje? Den har jeg tatovert på armen, så jeg er enig med deg!
Anglofil Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 * Cookie Dough - Ben & Jerry's * Premium nougat & hasselnøtter - Diplom-is * Royal Trippel - Diplom-is * Sørlandsis sjokolade - Hennig Olsen * Sørlandsis pistasj - Hennig Olsen * Jordbærsorbétis Mvh Yvonne
Gjest Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 (endret) Pinne-is: Royal Trippel - Diplom-isBoks-is: Swiss Chocolate - MövenpickKule-is: Bringbærsorbet - Diplom-is Endret 7. september 2015 av suspiria
melatonin Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Diplomis sin trippel! Ellers elsker jeg is i alle varianter.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Oatly sjokoladeis med karamellsaus Anonymous poster hash: 07e7c...3b3
Gjest AnonGangerTo Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Må si sitron sorbet eller Ben & Jerrys Cherry Garcia (finnes ikke i butikkene).
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #19 Skrevet 10. september 2015 Hennig Olsen sjokoladeis. Den som er i Tricolor, det irriterer meg at den ikke selges alene lenger (jeg er ikke fan av jordbæris eller vaniljeis, vil bare ha sjokoladeisen uten biter...). Anonymous poster hash: 806d8...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #20 Skrevet 10. september 2015 Lolipop, både som pinne og i boks! Kræsjpink Pæreis Sitron kuleis fra diplomis. Anonymous poster hash: 9c3ed...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå