Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i noen år brukt tusj eyeliner som jeg synes er lettest å påføre men de eyelinerne som finnes som tusj er jo utrolig dårlige :( Loreal sin tørka ut fort og ble bare grå i stedefor "carbon" black.. Samme med isadora sin.. Og nylig så kjøpte jeg en super dyr eyeliner fra lancome som ikke er noe annerledes bortsett fra at den har en helt fantastisk kost som gjør det tynt og presist, vingen blir også veldig fint, men ja der igjen så ble den grå etter en uke -.-

Så ja vil dere tipse meg om den beste eyeliner som holder seg hele dagen og varer lenge? Lett å påføre og helst tusj..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen brukere som bruker eyeliner tydeligvis

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Guerlains dipliner. Den holder kjempelenge og holder på fargen. Jeg har tunge øyelokk, så det smitter ofte over til øyelokkene mine. Men den gjør ikke det. Tynn og fin kost også :) Litt dyr, men veldig verdt det.

Skrevet

Høres ganske bra ut, hvor kan jeg bestille det?

Jeg kjøpte den i utlandet, men kan bestilles på Sephora sine nettsider, eller Amazon :) 

Skrevet

Takk :) men det var da ikke særlig billig :o

Skrevet

Jeg sverger til H&M sin dipliner. Billig og god nok for meg. De har hatt tusj også vet jeg

Skrevet

Kan noen anbefale en uten så lang kost på, som en enkel å påføre? "tusj" er det det det kalles? Ikke sånn man dypper i men blanding av tørr og våt penn..?

Anonymous poster hash: 3d6a5...360
Skrevet

Kan noen anbefale en uten så lang kost på, som en enkel å påføre? "tusj" er det det det kalles? Ikke sånn man dypper i men blanding av tørr og våt penn..?

Og en som ikke er veldig flashy black men litt mer naturlig..?  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...