Hellusen Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei! For en uke siden hadde pusen min fått et ganske dypt kutt i poten sin, og måtte sy 3 sting. Hun fikk på bandasje, skjerm og må få antibiotika i 10 dager. Dyrlegen sa jeg skulle ringe hvis bandasjen falt av, men sa ingenting om når jeg eventuelt skulle ta den av. Jeg ringte for noen dager siden for å spørre, og da sa hun jeg snakket med at bandasjen kunne sitte på til vi kommer inn for å fjerne stinga, altså om 1 uke. Jeg synes det hørtes litt rart ut at bandasjen skulle sitte på i 14 dager, trenger ikke såret også luft for å gro skikkelig? Jeg har tatt av skjermen, for hun har utrolig nok ikke funnet noen teknikk for å få av bandasjen. men jeg kan se at bandasjen plager henne, hun rister veldig på benet hele tiden. Noen erfaringer? Skal jeg ringe og høre en gang til?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 "Nei, ikke ring". Selvfølgelig ringer du hvis du fortsatt lurer på noe eller er usikker. Du vet aldri hvem som svarer her, så hvis noen skriver her at du må gjøre det ene eller det andre så vet du aldri om kompetansen til den personen om å uttale seg, spesielt da når det et snakk om medisinske greier. Ta telefonen og ring og spør om det du lirer på. Anonymous poster hash: c2e67...124
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Ring veterinær du Anonymous poster hash: 954c8...195
Hellusen Skrevet 11. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2015 Takk for svar! Ringte igjen, og fikk det samme svaret. Så da får bandasjen sitte på, stinga skal ut på mandag og da blir nok både jeg og pus veldig fornøyde igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå