Gå til innhold

Hvilken klokke ville du kjøpt til din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærestens runddag nærmer seg og jeg har nesten bestemt meg for at han skal få klokke i år. Han ønsker seg dette, og har ikke en ordentlig fin klokke.

Problemet er at det er så mange fine der ute.

Hvilken klokke ville du kjøpt til din mann (eller deg selv om du er mann)?

Budsjett opp til 5000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvilken type han er. Gant til den klassiske mannen eller Nixon f.eks til duden.

Anonymous poster hash: 95854...c68

Skrevet

Stowa Marine

Anonymous poster hash: 07b11...d64
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Stowa Marine

Anonymous poster hash: 07b11...d64

Den er vel litt over budsjettet, men jeg støtter uansett forslaget (har en selv). Det må også beregnes en del ventetid, da de stort sett ikke finnes på lager.

Kommer helt an på hvilken type han er. Gant til den klassiske mannen eller Nixon f.eks til duden.

Anonymous poster hash: 95854...c68

Dette er ikke klokker.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
Skrevet

Sto mellom desse to: 

http://no.gant.com/park-hill-ii-black-w10844-no

http://no.gant.com/w70394-stl-navy 

Forhåndsfavoritten var den svarte, men etter såg begge to i butikken blei det den blå(som eg egentlig var skeptisk til pga fargen). Den var ikkje så blå i virkeligheten som den er på bildet og kjæresten min blei kjempe fornøyd med han! :) 

Anonymous poster hash: eaeb0...44f
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt en osteklokke siden han elsker ost og aldri bruker armbåndsur uansett :nigo:

Anonymous poster hash: 7bdb0...11d
Skrevet

Jeg tror nok at kjæresten min også ville blitt fornøyd med en osteklokke, men det får bli til neste bursdag ;)

Stowa Marine gikk litt utover budsjettet denne gangen ja. Ellers takk for forslag, tar gjerne i mot flere.

Skrevet

Du får fine Certinaur til prisen der, vil jeg mene? Så får du et godt urverk også.

Anonymous poster hash: e4c0c...d21

Skrevet

Ville gått for merker som Raymond Weil eller certina. Da får du gode urverk som varer i mange år :)

Anonymous poster hash: 865d2...ecd

Skrevet

Seiko Premier! I stål med hvit eller sort urskive.

Anonymous poster hash: 74d5b...c5f
  • 1 måned senere...
Skrevet

Den er vel litt over budsjettet, men jeg støtter uansett forslaget (har en selv). Det må også beregnes en del ventetid, da de stort sett ikke finnes på lager.

Dette er ikke klokker.

Du skal ikke bare komme med forslag til 'ordentlige' klokker innenfor budsjettet da?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde kjøpt denne til ham, men den gruser dessverre budsjettet ditt med en 1000-lapp.

Dersom budsjettet ikke hadde vært et tema så hadde jeg betingelsesløst gått for denne, det er et av de peneste ur jeg kjenner og det fungerer perfekt som et hverdagsur.

omega---123.10.38.21.02.001_MED.jpg

Anonymous poster hash: 536a1...934
Skrevet

Jeg hadde i alle fall gitt f*** i alle "dette er ikke klokker" kommentarene. Jeg har en slik helt elendig dårlig grusom Daniel Wellington som liksom ikke skal tåle noen ting og skal bli ødelagt etter ca 6 mnd. Den har gått som ei klokke i snart tre år ;)

Så kjøp en du synes er fin du! Selv synes jeg Gant klokkene er veldig stilige!

• Liker 1
Skrevet

Fikk en Certina DS-1 Automatic med stållenke av kona for 8 år siden.

Den har tålt mye av jord, støv, fuktighet, slag, vibrasjoner og annen generell mishandling. Det er kun skiftet et par deler i stållenka, ellers er alt originalt. Ingen riper i safirglasset, men har klart å lage et lite hakk.

Jobber noen hundre timer med gårds- og skogsarbeid i året. Jeg hadde ikke ventet at klokka ville holde så bra.

(Dette er vel ikke relevant informasjon for alle, men det er ihvertfall ei solid klokke :) )

• Liker 1
Skrevet

Du skal ikke bare komme med forslag til 'ordentlige' klokker innenfor budsjettet da?

Siden interessen er så stor..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...