Gå til innhold

Tykke, gode cardigans som disse (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ramla over et bilde på Twitter og fikk så lyst til å kjøpe inn litt sånt til høstgarderoben. Har lett i flere butikker, men finner bare tynne som ikke egner seg veldig til småkaldt vær. Hvor finner jeg ordentlig gode cardigans? :)

63035.jpg

Trykk for større bilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noen veldig fine på Cubus også til 299,-. Hvis ikke kan du jo prøve deg på å strikke en skappeljakke. De er utrolig fine! (Eller få besteforeldre eller tante til å gjøre det..)

Skrevet

Denne tråden.  :hjerte: Satt akkurat å kikket på nettet etter cardigans.

Skrevet

De har noen veldig fine på Cubus også til 299,-. Hvis ikke kan du jo prøve deg på å strikke en skappeljakke. De er utrolig fine! (Eller få besteforeldre eller tante til å gjøre det..)

Skal sjekke ut! Rakk dessverre aldri å lære strikking av besteforeldre eller tante, de er dessverre ikke lenger. Men det blir definitivt et prosjekt en gang i løpet av livet!

Denne tråden.  :hjerte: Satt akkurat å kikket på nettet etter cardigans.

Kan oppdatere om jeg finner noe i butikk eller på nett, feel free du og!  :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Skal sjekke ut! Rakk dessverre aldri å lære strikking av besteforeldre eller tante, de er dessverre ikke lenger. Men det blir definitivt et prosjekt en gang i løpet av livet!

Kan oppdatere om jeg finner noe i butikk eller på nett, feel free du og!  :smilorange:

Ah, beklager! Men de begynner å få mye fint i butikkene nå :) Kanskje du har noen bekjente som kan strikke? Hvis ikke tror jeg disse skappelgenserne bare er vanlig rettstrikk, så de bør ikke være aaaltfor vanskelige. De er gode og varme!

Skrevet

Ah, beklager! Men de begynner å få mye fint i butikkene nå :) Kanskje du har noen bekjente som kan strikke? Hvis ikke tror jeg disse skappelgenserne bare er vanlig rettstrikk, så de bør ikke være aaaltfor vanskelige. De er gode og varme!

Null problem at det ble nevnt altså! Tror youtube har tutorials på det meste, og internett generelt  :smilorange: Gleder meg til høstklærne tar over, liker høsten jeg! Superdeilig å pakke seg inn i skjerf og varme cardigans  :hjerte:  

• Liker 1
Skrevet

Null problem at det ble nevnt altså! Tror youtube har tutorials på det meste, og internett generelt  :smilorange: Gleder meg til høstklærne tar over, liker høsten jeg! Superdeilig å pakke seg inn i skjerf og varme cardigans  :hjerte:  

Høst er definitivt deilig. Året hadde vært perfekt om det var høst-vår-sommer-høst-vår-sommer osv, har lite til overs for vinteren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...