Gå til innhold

Når daten henger på sukker.no og nesten daglig legger til nye jentevenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da på tide å si takk for seg og gå videre? Vi har hatt et slags "forhold" i en måneds tid. Og ja, hatt sex... Han sa at han kun var ute etter seriøst forhold, og det er jeg også, men lurer litt på hvorfor han stadig henger på sukker.no da. En venninne sjekker for meg, vi fant ikke hverandre på sukker.no.

Anonymous poster hash: 5bf73...35b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt fanden når det er så klart opp i dagen at han leter etter noe likere.

Skrevet

Hadde avsluttet det og gått videre. Er han interessert så er han ikke inne på sukker...

Anonymous poster hash: 820ab...3e7

Skrevet

Ok, så hvordan sier jeg ifra til han, da? Det har vært et lite "tema" tidligere, da han kutta kontakten helt i fire dager, og plutselig var han tilbake igjen. Så jeg nevnte at jeg trodde at han lette etter noen bedre, siden han hang på sukker.no og la til nye blondiner på facebook og sånn... Så han sa: nei, det var ikke noe særlig artig da nei. Nei, han var der inne for å slette brukeren sin, sa han, så han var overrasket over at brukeren hans ikke var slettet. Jeg fikk venninne til å sjekke den nettopp, og han har vært der nylig. Vi ringes daglig nå, men jeg merker at jeg ikke helt syns det der er noe særlig... Så hvordan si ifra da? 

Skrevet

Vil du virkelig være sammen med en sånn fyr? Dere har datet en måned, gjør det slutt før det blir følelser involvert. Han har tydeligvis blokkert din bruker for at du ikke skal se at han er pålogget der til stadighet. Han fyren der er kanskje klar for et seriøst forhold, men ikke med deg. Gå videre, livet er for kort til å sløse det vekk på tullinger!

Skrevet

Men, går det an å blokkere da? Får jo til å gå inn på brukeren helt fint... Men det står alltid "vært pålogget iløpet av uken" til meg...

Skrevet

Vil du virkelig være sammen med en sånn fyr? Dere har datet en måned, gjør det slutt før det blir følelser involvert. Han har tydeligvis blokkert din bruker for at du ikke skal se at han er pålogget der til stadighet. Han fyren der er kanskje klar for et seriøst forhold, men ikke med deg. Gå videre, livet er for kort til å sløse det vekk på tullinger!

Ja, han leter sikkert etter noen bedre da. Men, konfrontere, la det fade ut eller bare si at jeg ikke vil mer? Er litt såret og lei... Trodde virkelig dette var noe.

Skrevet

Ja, han leter sikkert etter noen bedre da. Men, konfrontere, la det fade ut eller bare si at jeg ikke vil mer? Er litt såret og lei... Trodde virkelig dette var noe.

Jeg datet en sånn fyr og konfronterte ham.Han ble sur og prøvde å rettferdiggjøre at han fortsatt var aktiv på datingsiden mens han samtidig hadde sagt han ville være kjæreste med meg og tatt til orde for at vi skulle slette profilene våre.Etter dette lot jeg kontakten bare fade ut.Da hadde jeg sett hvordan han var og interessen min var avtatt.Han holder på i samme stil nå også.Jeg ville gått videre om jeg var deg, for slike menn forandrer seg ofte ikke.

Skrevet

Jeg datet en sånn fyr og konfronterte ham.Han ble sur og prøvde å rettferdiggjøre at han fortsatt var aktiv på datingsiden mens han samtidig hadde sagt han ville være kjæreste med meg og tatt til orde for at vi skulle slette profilene våre.Etter dette lot jeg kontakten bare fade ut.Da hadde jeg sett hvordan han var og interessen min var avtatt.Han holder på i samme stil nå også.Jeg ville gått videre om jeg var deg, for slike menn forandrer seg ofte ikke.

Hvis jeg konfronterer han, vil han nok bare komme med en ny løgn om at OJ!?, er ikke kontoen min deaktivert enda? Så rart. Nei, det er nok ikke noe gøy å finne nei, det var ikke meninga. 

Jeg har litt lyst til å kommentere det, sånn at han skjønner hvorfor jeg ikke vil mer. Det blir så feil å bruke tid på en mann som gjør sport i å treffe flest mulig kvinner... Føler meg ikke så veldig bra i skrivende stund.

Skrevet

Skriv en kort melding. Dette gidder jeg ikke mer. Han fortjener ikke mer enn det.

Skrevet

Jeg skrev en kort melding om at jeg har sletta kontoen, for jeg brukte den ikke uansett, og syntes det var kjipt å se at han er der inne og leter etter nye... 

I fare for å høres veldig grinete ut... 

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg må ha hjelp til å skjønne noe, og dette er ett helt oppriktig spørsmål. Selv om det er på siden av tråden, så er det like greit å spørre her som i andre tråder. Hva er en "date" slik ordet brukes i åpningsinnlegget? Er det en kjæreste? Hva er det som definerer "date" som en egen status?  :vetikke:

Skrevet

Jeg må ha hjelp til å skjønne noe, og dette er ett helt oppriktig spørsmål. Selv om det er på siden av tråden, så er det like greit å spørre her som i andre tråder. Hva er en "date" slik ordet brukes i åpningsinnlegget? Er det en kjæreste? Hva er det som definerer "date" som en egen status?  :vetikke:

Jeg vet ikke helt hvordan skal definere forholdet vårt. Eller, "forholdet". Men vi har treftes, datet, kost oss hjemme med å lage middager, han har sovet over mange netter, kontakt med daglige telefonsamtaler, meldinger, jevn kontakt da. Avstand kompliserer det hele. Men ja, jeg trodde dette var en kjæreste... Han sa jo at han var villig til å satse, at han er seriøs... 

Skrevet

Hvis dette er er problem så tidlig så er det best å bare glemme det. Ha litt verdighet. Skjønner at du gjerne ville at det skulle fungere, men han er ikke så interessert i deg rett og slett. En mann som er interessert holder ikke på på den måten, da hadde han aldri latt deg være i tvil på den måten.

Skrevet

Hva du skal si? Du skal selvfølgelig si at du har sett han på datingnettsider og det er uinteressant å fortsette forholdet. 

Skrevet

Virker ikke som han er  helt klar for et forhold. 

Anonymous poster hash: ffac3...42f
Skrevet

Hvis dette er er problem så tidlig så er det best å bare glemme det. Ha litt verdighet. Skjønner at du gjerne ville at det skulle fungere, men han er ikke så interessert i deg rett og slett. En mann som er interessert holder ikke på på den måten, da hadde han aldri latt deg være i tvil på den måten.

Enig. Jeg har selv vært borti en slik type. Jeg tok også opp temaet - at jeg ble litt usikker på om vi var helt enige i hva vi drev med, når han fortsatte å være superaktiv på Tinder, fornyet profilen sin hele tiden med bilder osv, mens jeg hadde NULL interesse av å drive å se etter gutter på Tinder når jeg hadde datet han i 2 mnd. Da ble han bare grinete og mente at "hvis det gjorde meg usikker, så var det ikke liv laga uansett, så vi kunne bare droppe hele greia". For å si det slik; en mann som oppriktig hadde vært interessert hadde jo ALDRI sagt det eller holdt på sånn. 

Nå dater jeg en annen og det er en helt annen opplevelse, med han føler jeg meg ikke usikker i det hele tatt for han gir meg INGEN grunner til å tvile på hensiktene hans. 

Anonymous poster hash: c4493...d1c

Skrevet

Jeg tok det opp med han, han tok screenshot av at han deaktiverte kontoen, og sa at det var ikke meningen å gjøre meg usikker. Så jeg svarte, at såklart jeg ble usikker, når han legger til nye blondiner annenhver dag, og liker bildene deres på facebook... Så han svarte at han har ikke et harem akkurat, det er folk han kjenner, og at jeg har ingenting å være mistenksom for, og at han var ubetenksom. Det "ordnet" seg på et vis, men selv føler jeg meg ikke særlig bra, og føler at det er litt for sent nå. 

Skrevet

Jeg tok det opp med han, han tok screenshot av at han deaktiverte kontoen, og sa at det var ikke meningen å gjøre meg usikker. Så jeg svarte, at såklart jeg ble usikker, når han legger til nye blondiner annenhver dag, og liker bildene deres på facebook... Så han svarte at han har ikke et harem akkurat, det er folk han kjenner, og at jeg har ingenting å være mistenksom for, og at han var ubetenksom. Det "ordnet" seg på et vis, men selv føler jeg meg ikke særlig bra, og føler at det er litt for sent nå. 

Hvorfor er det for sent?

Det er jo nettopp derfor man har kommunikasjon til, sånn at man kan snakke sammen og ordne opp i ting uten å eskalere det eller overdrive.

Har dere, før alt dette, hatt prat om at dere skal bare se hverandre, ikke date og flørte med andre folk?

Hvis ikke så har han ikke akkurat gjort noe galt her.

Hvis du vil være "exclusive", altså bare se hverandre og ikke date andre i mellomtiden, så må dere kommunisere tydelig om dette slik at begge vet hvor den andre står. Deretter kan du reagere om han ikke holder seg til avtalen...

Anonymous poster hash: f2158...9ff

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det for sent?

Det er jo nettopp derfor man har kommunikasjon til, sånn at man kan snakke sammen og ordne opp i ting uten å eskalere det eller overdrive.

Har dere, før alt dette, hatt prat om at dere skal bare se hverandre, ikke date og flørte med andre folk?

Hvis ikke så har han ikke akkurat gjort noe galt her.

Hvis du vil være "exclusive", altså bare se hverandre og ikke date andre i mellomtiden, så må dere kommunisere tydelig om dette slik at begge vet hvor den andre står. Deretter kan du reagere om han ikke holder seg til avtalen...

Anonymous poster hash: f2158...9ff

Jeg tar det som en selvfølge at man ikke driver og treffer andre når man har hatt sex, og har jevn kontakt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...