Gå til innhold

Hvor mye kontakt med ny "date"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på litt med en fyr i Et par uker. Vi Har hatt kontakt hver dag til nå, og har vært sammen en del ganger, men jeg er litt usikker på hvor mye kontakt som er greit fra min side uten å skremme ham vekk.. Det hender at han tar kontakt først, men jeg føler kanskje at det er jeg som gjør det mest.

Har ikke snakket med ham i dag, og vet ikke om jeg tør å kontakte ham heller? Bør jeg la det gå et par dager?

Og at på til ser jeg at han er innom tinder i hvertfall en fag daglig. Det er vel egentlig et sterkt tegn i seg selv på at han ikke mener noe med det sikkert:/

Bør jeg bare vente til han evt. Tar kontakt selv?

Anonymous poster hash: 4780f...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du at han tenker når han ser at du også er aktiv på Tinder?

Anonymous poster hash: 61419...62e

• Liker 2
Skrevet

Han er daglig på Tinder, ja. Mener du at han bør være så sikker på at du vil ha han at han bør slutte å svare andre som han ev. skriver med der? Jeg har ved et par tilfeller kuttet ut å være på Tinder fordi jeg har trodd at jeg har funnet noe bra. Og så viser det seg at den andre ikke var ute etter noe seriøst, i hvert fall ikke med meg. Så nå driver jeg ikke og kutter kontakten med andre bare fordi jeg har truffet noen en liten stund, men det betyr heller ikke at "jeg er på jakt etter noe bedre", eller at jeg planlegger å møte andre så lenge nåværende relasjon er pågående.

Anonymous poster hash: 87066...139

• Liker 1
Skrevet

Nå var det ikke egentlig tinder som var hovedgreia her, men ja, jeg vet at han også kan se at jeg er innom der, selv om jeg Egentlig tviler på at han sjekker min profil så mye. Men hvis han var interessert og faktisk så at jeg var der, ville han ikke da prøvd å sende melding for å se om jeg fortsatt er interessert? Istedet for å bare fortsette til neste?

Anonymous poster hash: a0d62...e76

Skrevet

Lurer faktisk jeg også på.. :vetikke:

Aner ikke hvordan man går frem her, når det er såpass nytt..

Jeg (og kanskje du også) har jo gjerne lyst til å ha en del kontakt....:)

Men har jo skjønt at det ikke alltid er like ønskelig for den andre parten...

Skrevet

Legg fra deg den fjortiss tanken med at dere liksom skal ta kontakt annenhver gang.
Ja man skal ikke bombardere den andre med meldinger, men har du lyst til å ta kontakt så send avgårde en melding :)

Personlig så liker jeg ikke ha kontakt så mye mer enn et par ganger i uka, det kan fort bli veldig intenst (men koselig der og da) med kontakt hver dag og da føler jeg det ofte dabber like raskt ut igjen.
Ved å ikke ha kontakt for ofte så rekker vi å glede oss litt mere også.

Hvis du har sendt han flere meldinger uten noe respons så bør du jo ta hintet men jeg føler ikke at det er det du har opplevd her? Så lenge han svarer og du ikke overøser han med meldinger så er det ikke noe å veien for å sende en melding av og til

Anonymous poster hash: 5f75a...618
Skrevet

Huff, jeg føler meg så desp. Sendt han enmelding i stad, men han har ikke svart, så da har det vel bare å gi opp. Ikke har han vært mer på tinder , men det må jo se ut som om jeg ikke gjør annet enn å være der da. Haha. Burde kanskje slette han der, så jeg slipper å pines med at han er inne der hver dag eller noe.

Skrevet

Jeg ville sluttet å sjekke tinder om jeg var deg..:)
Du driver deg selv gal...

Skrevet

Sliter med samme spørsmålet, bare at vi ikke traff hverandre over Tinder samt at jeg er gutt. Hatt en date som gikk veldig fint(hennes egen kommentar), men grunnet litt annet som skjer har er det over en uke siden sist møte. På kontaktfronten er hun veldig varierende, noe som er frustrerende.

Konklusjonen min er nå å redusere min innsats, så får hun tid til å savne oppmerksomheten også. Spørsmålet er om det er riktig måte å gå fram på... Bah, blir gal av denne "fasen"...

Anonymous poster hash: 14baf...374
Skrevet

Jeg ville sluttet å sjekke tinder om jeg var deg..:)

Du driver deg selv gal...

Hehe, ja. Må nok det. Takk for tipset. Nå ble det bare enda mer creepy. Matcher nettopp med ham på en annen "sjekkeside" (jeg har matchet før men han gjorde det nå). Det betyr jo at han er aktiv der også, men hvorfor vil han at jeg skal vite det? Er det et hint om at han ikke er interessert i noe liksom?

Skrevet

Hehe, ja. Må nok det. Takk for tipset. Nå ble det bare enda mer creepy. Matcher nettopp med ham på en annen "sjekkeside" (jeg har matchet før men han gjorde det nå). Det betyr jo at han er aktiv der også, men hvorfor vil han at jeg skal vite det? Er det et hint om at han ikke er interessert i noe liksom?

Men du er jo like aktiv du også..? :)

Skrevet

Men du er jo like aktiv du også..? :)

Nei, jeg fikk bare Mail om det. Snakker med noen andre.

Skrevet

Hvorfor tror du han vet at du vet?

Hvis dere traff hverandre på tinder, kan du glemme at han er seriøs.

Hadde han vært like oppslukt av deg, ville han ikke vært aktiv på andre sjekkesteder nå, men pønsket på hvor ofte han kan ha kontakt med deg uten å bli pågående eller creepy ;)

Om du vil prøve fighten for å holde noe gående: Umiddelbart slutt å kontakte ham

Om du vil droppe ham og move on: Umiddelbart slutt å kontakte ham

Og når skal dere jenter lære at om dere er ute etter noe seriøst, kan dere ikke gi bort blomsten med det samme!

Skrevet

Hvorfor tror du han vet at du vet?

Hvis dere traff hverandre på tinder, kan du glemme at han er seriøs.

Hadde han vært like oppslukt av deg, ville han ikke vært aktiv på andre sjekkesteder nå, men pønsket på hvor ofte han kan ha kontakt med deg uten å bli pågående eller creepy ;)

Om du vil prøve fighten for å holde noe gående: Umiddelbart slutt å kontakte ham

Om du vil droppe ham og move on: Umiddelbart slutt å kontakte ham

Og når skal dere jenter lære at om dere er ute etter noe seriøst, kan dere ikke gi bort blomsten med det samme!

Han får beskjed om det at jeg allerede har likt ham, og det opprettes "kontakt". Så nå kan han enkelt se om jeg er aktiv der eller ikke

Men da er det vel bare å droppe fyren da😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...