AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei! Er det noen som har erfaringer med denne ? Hvordan blir huden dagen etter? Anonymous poster hash: 24d74...873
Tigerstaden Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg har prøvd den, synes den er helt ok, utrolig klissete og gir ikke nok frukt til min debuterte hud. Jeg tyr heller til matis sin fuktmaske
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Denne er laget til dehydrert hud, det står til og med i beskrivelsen på Origins sine nettsider. Jeg har tørr hud så fikk dermed ikke noe særlig ut av den, men konstistensen var veldig god og den luktet fantastisk av mango. Hadde lett brukt den selv om jeg hadde hatt dehydrert hud. Anonymous poster hash: 43a7a...a22
mereo Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Jeg har fått mere ut av Hydra (ett eller annet som jeg ikke kommer på i farten)masken til Clarins. Jeg synes faktisk den er bedre enn Origins sin.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Oppdaget å få kviser av orgin sin fukt maske, brukte den 1-2 ganger i uken fjord vinter, da huden var utrolig dehydret og tørr... Anonymous poster hash: 04a9f...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå