Gjest indiangranny Skrevet 9. juli 2002 #1 Skrevet 9. juli 2002 Hei Dere :D Jeg er megtig stolt av meg selv nå klarte å legge in en avtar på min profil.Hva synes dere om denne da dere ? Jeg fant ingen mindre enn den!!!! hilsen indianlady
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #3 Skrevet 9. juli 2002 *klapper indianlady på skulderen* Flott du endelig fikk det til Søt elefant! :blunke: 8)
Maeve Skrevet 9. juli 2002 #4 Skrevet 9. juli 2002 Klapper Indian Lady på skulderen og gir henne en kjempeklem, og sier :Øvelse gjør mester Klemmer deg en gang til og sier: Du er kjempeflink!! :D Pelefanten er riktig kjempesøt, og hvor fant du han? Enda en klem til Indian Lady fra vennen din "Maeve"
Charmina Skrevet 9. juli 2002 #5 Skrevet 9. juli 2002 Hei!! Jeg vil også ha litt skryt da.....for jeg er veldig kry over denne altså...!! Holdt jo på en evighet før jeg fikk den til. -Charmina
Gjest indiangranny Skrevet 9. juli 2002 #6 Skrevet 9. juli 2002 Hei dere Her er linken jeg fant min elefant http://home.online.no/~josandoe/gif1.htm Så nå kan Maeve og dere andre gå inn og snuse :-) Stor klem til dere alle og takk for rosende ord. hilsen indianlady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå