AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hva pleier denne å koste? Er så brustørst, men har nesten ikke kroner. Greit å vite om jeg faktisk har råd før jeg går til butikken (er et stykke). Anonymous poster hash: 302b9...92c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Det er et godt spørsmål, hvem av dem spør du om? Champagnebrusen koster under 20 kronerAnonymous poster hash: e83e1...ef8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Det er et godt spørsmål, hvem av dem spør du om? Champagnebrusen koster under 20 kronerAnonymous poster hash: e83e1...ef8 Det er vel samme pris på alle variantene? Anonymous poster hash: 302b9...92c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Hva pleier denne å koste? Er så brustørst, men har nesten ikke kroner. Greit å vite om jeg faktisk har råd før jeg går til butikken (er et stykke). Anonymous poster hash: 302b9...92c Hvis man har så lite penger at man må spørre om prisen her inne før du går i butikken, da syns jeg du skal spare de få kronene du har og drikke vann!Anonymous poster hash: a9288...d06
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Hvis man har så lite penger at man må spørre om prisen her inne før du går i butikken, da syns jeg du skal spare de få kronene du har og drikke vann!Anonymous poster hash: a9288...d06 Som sagt skrev jeg at jeg var brustørst. Kanskje jeg får penger i morgen, kanskje jeg har lagt igjen kortet på skolen og kun har pant osv osv. Fatter ikke hvorfor du gidder å poste et slikt innlegg. Anonymous poster hash: 302b9...92c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå