AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg leier en leilighet hvor det bor ungdomsgutter i hybler vegg i vegg. Den ene spiller alltid bass når han hører musikk og dette går utover hverdagen. Jeg har ikke lenge lyst å være hjemme da jeg vet jeg må sitte å høre på det. Jeg får dotter i det ene øret som vender mot den veggen og det føles ut som konstant hodepine. Jeg har varslet utleier OG de som bor i hyblene men det virker som de tror det kun gjelder den dagen jeg sier i fra. Jeg får ikke lest, i kriser må jeg sitte i senga på soverommet. Jeg orker ikke dette mer da jeg tenker at de må få høre på musikk? Jeg blir rett og slett gal!! Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 619ad...8e1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Skriv naboklage med kopi til utleier. Anonymous poster hash: 25825...be4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 FlyttAnonymous poster hash: f8762...c22
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 FlyttAnonymous poster hash: f8762...c22 Har prøvd, men har 1 års kontrakt... Skikkelig deprimerende egentligAnonymous poster hash: 619ad...8e1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville sagt fra igjen. Ja.. Prøver men utleier svarer meg som oftest ikke før 1 dag etterpå, så da sitter jeg der da. Føler at de må få spille musikk om dagen, men når det går utover skolearbeidet mitt så begynner det å bli drøyt. Ender vell med at jeg må be utleier løse meg eller hybelboeren fra kontrakten..Anonymous poster hash: 619ad...8e1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Skriv naboklage med kopi til utleier. Anonymous poster hash: 25825...be4 Takk, dette har jeg ikke tenkt på før.. Kanskje jeg selv skal spille høy musikk til jeg får klager nok til at han kaster meg ut.. HahaAnonymous poster hash: 619ad...8e1
Lulilelu Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Si ifra igjen og si at det gjelder hver dag. Å ha noe bass i helger må være greit men ikke i hverdagene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Ja, ikke nok med at det er om dagene men også sent om kvelden slik som nå. Helgene er helt greit for da er jeg som regel ikke hjemme uansett. Men søndager hadde vært kjekt p ha det stille. Får prøve å ta en prat, om ikke sende det skriftlig da han som regel ikke svarer meg.Anonymous poster hash: 619ad...8e1
melatonin Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Har du ikke oppsigelsesrett selv om det er 1 års kontrakt? Hvis det er sjenerende for deg så kanskje du har rett til å enten få flytte eller holde igjen husleie til huseier faktisk tar tak i problemet. Jeg har opplevd det samme og det er veldig plagsomt. Jeg får migrene av bass, hadde en leieboer som ikke forstod det, men han klikka når jeg støvsugde for det var så bråkete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå