AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Heia! Det er så mange virkelig fæle vintersko/støvler der ute, at jeg nå søker tips hos dere:) Svart, fôret og vanntett (bor i nordnorge så det er viktig at de er varme:) Det er så mange av vinterstøvlene ser ut som snøscooterstøvler og vil ikke se helt bygdehillbilly ut.. Noen som har gode ideer? Er jo greit å være i god tidAnonymous poster hash: dd4e0...cb4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Jeg kjøpte noen fra Ecco(av alle ting) for et par år siden.Mener de het Siberia. De er foret og vanntett,og varme.Bor på innlandet og her blir det også kaldt.Ikke like kaldt som Nord på,men det blir kaldt. Anonymous poster hash: 2cfd3...849
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Jeg har foréde Doc Martens, hatt de i tre år, like varme og gode. Anonymous poster hash: d1b49...05d
globalagogo Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Jeg har foréde Doc Martens, hatt de i tre år, like varme og gode.Anonymous poster hash: d1b49...05d Fôrede*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå