AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Isoporen i barnesetet lar seg ikke feste med skruene lengre, er slike plastskruer med store hoder. Oppdaget dette ved en tilfeldighet da vi tok av trekkene for vask. Er det slik at setet ikke lengre er trygt å bruke da? Anonymous poster hash: 92991...fd6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville nok ikke ha brukt setet, er det gammelt? Barneseter har en levetid på maks 3 år. Er det under 3 år ville jeg vurdert å reklamert på setet. Anonymous poster hash: 26c83...988
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville nok ikke ha brukt setet, er det gammelt? Barneseter har en levetid på maks 3 år. Er det under 3 år ville jeg vurdert å reklamert på setet.Anonymous poster hash: 26c83...988 Uansett om det er lite eller mye brukt?Anonymous poster hash: 5856f...e11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Uansett om det er lite eller mye brukt?Anonymous poster hash: 5856f...e11 Ja, jeg tror det har noe med plastikken i setet Anonymous poster hash: 9a77f...7ca
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville nok ikke ha brukt setet, er det gammelt? Barneseter har en levetid på maks 3 år. Er det under 3 år ville jeg vurdert å reklamert på setet. Anonymous poster hash: 26c83...988 Er det under 5 år, så har hun reklamasjonsrett etter kjøpsloven. Forøvrig uten å kunne se setet så kan ingen gi noen sikrere vurdering enn ts selv. Ta setet med dit det er kjøpt. Anonymous poster hash: ffcd8...70c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Jeg ville nok ikke ha brukt setet, er det gammelt? Barneseter har en levetid på maks 3 år. Er det under 3 år ville jeg vurdert å reklamert på setet.Anonymous poster hash: 26c83...988 Vil gjerne se dokumentasjon på det. For dersom et sete bare skulle hatt levetid på 3 år kunne man ikke laget og solgt seter som skal holde opp til 25 kg. Anonymous poster hash: f0ead...ecd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Trygg trafikk sier dette om bilseter og levetid:Vi anbefaler å kassere seter som er eldre enn 8-9 år gamle fordi plast og isopor eller andre støtabsorberende materialer i setene blir sprø og mer porøse med tiden. http://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/1858-2/ Anonymous poster hash: 8880c...5ba 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Vil gjerne se dokumentasjon på det. For dersom et sete bare skulle hatt levetid på 3 år kunne man ikke laget og solgt seter som skal holde opp til 25 kg. Anonymous poster hash: f0ead...ecd Godt poeng.Anonymous poster hash: 5856f...e11
Lillemeg85 Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Det er skjeldent reklamasjon på isopor... Høres ut som du har en beSafe stol... Da må du dra til forhandler og kjøpe ny isopor og nye "skruer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå