AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg har: -crispysalat -hvitostterninger eller eplebiter (det er enten eller med de to, da jeg mener de ikke går ilag) -paprika -soltørkete tomater -agurk -sukker erter -løkAnonymous poster hash: 0eac8...1fd
ludopluto Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Kommer an på hvilken salat jeg lager,men har ofte: Cherry tomater agurk avokado spinat vårløk fetaost pinjekjerner noen ganger mango,skinke ol
Gjest Ennasus Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Cherrytomat Rødløk Vårløk Limesaft Basilikum Kinakål Paprika Sukkererter Reddik Eller Blomkål (kokt og avkjølt) Brikkoli (kokt og avkjølt) Reddik Bønnestenger Salat Salt
Plotty Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Ruccolasalat (ikke begeistra for den totalt smakløse isbergsalaten) cherrytomater mais paprika avokado sukkererter rosiner fetaost 1
Rumle Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 (endret) Jeg liker ikke så godt salater med mye i, så her blir det som oftest veldig enkelt. Alltid tomater. Ofte; avocado, reddiker, agurk, oliven, flat persille, soltørkede tomater, hvitløk. Av og til; paprika, babyspinat, andre krydderurter, fetaost, tynne gulrøttstrimler, salatblader, olje/sitron. Endret 7. september 2015 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Kinakål, Avokado, kidneybønner, kalkun, egg, mais. cherry tomater. agurk, druer. fersken, spiss paprika , ikke alltid jeg har alt, tar det jeg har. Anonymous poster hash: bac02...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå