AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei! Nesten hver eneste gang jeg er i byen, er det noen damer i burka som går rett på meg. Er nesten ikke norske igjen i den byen her, så er litt vanskelig å unngå. Jeg lurer på hva jeg burde gjøre? Og hvorfor går de rett på meg? Jeg kjører skuldra mi rett i de jeg. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Gå de ned så kanskje de lærer. Anonymous poster hash: 80f36...dba 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 å de tenker nok at en typisk norsk idiot går rett i de. kanskje du skal la være å prøve deg på hatytringer? Anonymous poster hash: a431a...424
Devilheart Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Skaffe deg briller kanskje? Se lengre fremover og ikke bare ned på bakken når du går? Hvorfor de går akkurat som de gjør, kan vel ikke vi vite, men du bør iallfall endre gåingen din så du ikke kræsjer med dem. Gjelder å tilpasse gangen sin når man er ute blant mye folk. Opplever selv at folk er veldig uoppmerksomme; skjærer seg rett foran meg og ikke ser hvor de går. Hadde blitt mere flyt om folk så opp fra mobilene sine og spaserte med øynene oppe. 1
Rumle Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Kjører du skulderen rett i de? Er du ikke riktig klok? Vil gjerne vite hvilken norsk by du bor i hvor det nesten ikke er nordmenn igjen i forøvrig? 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 å de tenker nok at en typisk norsk idiot går rett i de. kanskje du skal la være å prøve deg på hatytringer? Anonymous poster hash: a431a...424 Jeg prøver tilogmed å unngå det, jeg går til siden. Men de følger jo bare etter. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd
Rumle Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Forøvrig spesielt å lese dette rett etter jeg har lest denne artikkelen; http://www.nrk.no/verden/kraftig-okning-av-hatkriminalitet-i-london-1.12538655Deprimerende
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Burde jo skjønt at siden de går inn for å gå rett på meg, så er det min skyld. Jeg tar bare igjen,men da er jeg den grusomme. I tillegg er jeg norsk, så da er jeg vel bare ond og. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Skaffe deg briller kanskje? Se lengre fremover og ikke bare ned på bakken når du går? Hvorfor de går akkurat som de gjør, kan vel ikke vi vite, men du bør iallfall endre gåingen din så du ikke kræsjer med dem. Gjelder å tilpasse gangen sin når man er ute blant mye folk. Opplever selv at folk er veldig uoppmerksomme; skjærer seg rett foran meg og ikke ser hvor de går. Hadde blitt mere flyt om folk så opp fra mobilene sine og spaserte med øynene oppe. Hvor står det at jeg ikke ser hvor jeg går? Jeg er en reser på å se hvor jeg går, går aldri å ser på mobilen samtidig. Har tilogmed skjedd at jeg har gått noen meter til siden , men da følger de etter kun for å dulte i meg virker det som. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd
Rumle Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Burde jo skjønt at siden de går inn for å gå rett på meg, så er det min skyld. Jeg tar bare igjen,men da er jeg den grusomme. I tillegg er jeg norsk, så da er jeg vel bare ond og. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd Ja, det er jammen synd på deg ..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Ja, det er jammen synd på deg .. Sa jeg det? Håper noen går rett på deg og, sånn at du slipper å være misunnelig på meg for at de går på meg. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd 1
Rumle Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Sa jeg det? Håper noen går rett på deg og, sånn at du slipper å være misunnelig på meg for at de går på meg. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd Ja, gjorde du ikke det? Det du derimot "glemte" å fortelle er hvilken norsk by det er som snart er tom for nordmenn?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Sa jeg det? Håper noen går rett på deg og, sånn at du slipper å være misunnelig på meg for at de går på meg. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd Anonymous poster hash: 1b115...4b2
Devilheart Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 Hvor står det at jeg ikke ser hvor jeg går? Jeg er en reser på å se hvor jeg går, går aldri å ser på mobilen samtidig. Har tilogmed skjedd at jeg har gått noen meter til siden , men da følger de etter kun for å dulte i meg virker det som. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd Står ikke, men var det jeg fikk inntrykk av HI, når du heller ikke skriver at det er kun deres skyld og ikke din. Men vet ikke jeg, kanskje du er sånn supermenneske med naturlig magnetkraft mot damer med burka..?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Ja, gjorde du ikke det? Det du derimot "glemte" å fortelle er hvilken norsk by det er som snart er tom for nordmenn? Neii, er ikke synd på meg. Jeg vil bare vite om det er sånn det er i andre land. Porsgrunn. De norske gjemmer seg hjemme i husene sine, med netflix og chips. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #16 Skrevet 7. september 2015 Står ikke, men var det jeg fikk inntrykk av HI, når du heller ikke skriver at det er kun deres skyld og ikke din. Men vet ikke jeg, kanskje du er sånn supermenneske med naturlig magnetkraft mot damer med burka..? Ble kanskje litt feil i HI, er bare så frustrerende. Skal ikke se bort i fra det altså, har noen magiske evner sikkert. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd
Rumle Skrevet 7. september 2015 #17 Skrevet 7. september 2015 (endret) Neii, er ikke synd på meg. Jeg vil bare vite om det er sånn det er i andre land. Porsgrunn. De norske gjemmer seg hjemme i husene sine, med netflix og chips. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd Da kan jeg betrygge deg med at det er 88,4% av Porsgrunns befolkning er etnisk norske, så kanskje du skal få sjekket synet ditt? http://www.kommuneprofilen.no/Profil/Befolkning/BenchBy/bef_innv_by.aspx Og så oppfordrer jeg deg forøvrig til å korrigere de feilaktige opplysningene du gir i HI. Endret 7. september 2015 av Rumle 2
Gjest Angry Man Skrevet 7. september 2015 #18 Skrevet 7. september 2015 Burka skulle vært forbudt. Hvis jeg tar på meg en finlandshette og rusler rundt i byen skal du se politiet kommer og stopper meg rimelig fort. Men det skal liksom være lovlig fordi det er et "religiøst" plagg? Burka er ikke noe annet enn kvinnefiendtlig ræl.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #19 Skrevet 7. september 2015 Da kan jeg betrygge deg med at det er 88,4% av Porsgrunns befolkning er etnisk norske, så kanskje du skal få sjekket synet ditt? http://www.kommuneprofilen.no/Profil/Befolkning/BenchBy/bef_innv_by.aspx Og så oppfordrer jeg deg forøvrig til å korrigere de feilaktige opplysningene du gir i HI. Når jeg nesten ikke ser en eneste norsk person når jeg er ute å går, så trenger jeg ikke endre synet mitt på noe som helst måte. Norske folk er for late til å gå ut, de sitter heller hjemme. Men godt forsøk. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd
Rumle Skrevet 7. september 2015 #20 Skrevet 7. september 2015 Når jeg nesten ikke ser en eneste norsk person når jeg er ute å går, så trenger jeg ikke endre synet mitt på noe som helst måte. Norske folk er for late til å gå ut, de sitter heller hjemme. Men godt forsøk. Anonymous poster hash: 1e1b6...2bd For noe svada. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå