AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Sitter hjemme og føler meg ekkel og j****g. Svetter selvfølgelig. Dusjer to ganger om dagen, og jeg dusjet og skrubbet meg med klut og såpe og tok på deodorant i dag tidlig. Nå lukter jeg jo som en j***a godt og nystekt pizza, fy søren! Blir kvalm og spyr snart. Brukte Palmolive dusjsåpe og vasket meg to runder, og likevel sitter jeg her og svetter som en gris. Skal dusje nå igjen. Tror virkelig det er noe galt med meg! Bruker Microgynon p-piller. Jeg tenkte å kjøpe en ordentlig såpe for å se om det hjelper, TBS (The Body Shop) f.eks. Noen som har et forslag til evt. gode såper som gjør at man blir kvitt vond kroppslukt? Virker som den virkelig har satt seg nå. Blir helt deppa. (Og ja, jeg bruker Yerka) Anonymous poster hash: 72783...a2e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Vask klærne dine på minst 60 grader og unngå klær laget av syntetiske stoffer. Ellers kan du skaffe deg aluminiumklorid på apoteket, det er mye heftigere enn yerka. Gå til lege. Anonymous poster hash: 9388d...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå