AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei! Nå virker jeg sikkert som en total idiot som må spørre om det her, men la gå. Dama har akkurat startet på P-piller, og spurte meg om hun burde ha tatt en graviditetstest før hun startet på de fordi det sto på pakka. Jeg regner med at dette er noe man skal gjøre dersom man tror at man kan være gravid i det man starter på pillene, for å forsikre seg om at man ikke er det og at det ikke er noe man må gjøre? Stemmer det? Hovedgrunnen til at jeg lurer er at jeg og dama ikke har hatt sex enda, og jeg synes hun maste litt mye om at hun burde ta den testen. Helt ærlig så jeg begynte jeg å lure på om hun tror at hun kan være gravid, altså da har vært utro mot meg. Anonymous poster hash: 3a72d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Har aldri hørt at man skal ta graviditetstest før man begynner på pillene. Det sto definitivt ikke noe om det på mine piller, som jeg begynte med for fire mnd siden. Om dere har vært sammen mer enn en måned, og ikke har hatt sex, så må hun jo nesten ha vært utro for at det skal være noen sjangs for graviditet. Enten det, eller så har hun ikke fulgt med i biologitimene.. Anonymous poster hash: e472d...038
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 TS her. Har ikke hørt om det selv, og synes det var merkelig. Det sto sikkert bare slik at de som har hatt sex siste tiden tar en test for å vite helt sikkert at de ikke er gravide når man starter på pillene. Vi har vært sammen i 4 mnd. Anonymous poster hash: 3a72d...8ae
Jade Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Hadde hun vært utro, så hadde hun nok ikke spurt deg om graviditetstest. Det er bare å forklare henne at det kun gjelder de som har hatt sex i løpet av de siste 4-5 månedene og dermed kan være gravid uten at det synes og en ikke har kontroll på menstruasjonen. P-piller kan skade fosteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå