Gå til innhold

Han screenshoter snappene mine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har holdt på med en fyr i snart to uker, vi møttes på pub. Han er 12 år eldre enn meg (jeg er 24). Likte han godt i starten, men han screenshoter hvert eneste bilde jeg sender av meg selv på snap. (Vi snapper en del.) Konfronterte han med dette og da sa han at det var fordi jeg var så pen. Hyggelig det, men må innrømme at jeg synes det er litt creepy/spesielt på en måte.

En gang jeg lå over til han og vi så sammen på mobilbildene hans, så jeg at han hadde tatt bilde av rupma mi (!!) mens jeg sto å leste på bøkene hans i bookhylla. Han lo bare og sa at "men du var så fin når du sto der.". Han gjør ikke så mye for å skjule det, og jeg syne det hele er litt ...rart. Så rart at jeg mister litt lysten selv om resten er bra..

Flere som ville reagert som meg?

Anonymous poster hash: 205fc...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syns du er flott, vær glad for det. Han setter pris på kvinnekroppen. 

Anonymous poster hash: 6622e...5c0
  • Liker 1
Skrevet

12 år eldre? Hva i all verden snakker dere om?

Anonymous poster hash: ff40f...d9e
Gjest studenten95
Skrevet

Hehe. Du kan være sikker på at han runker til bilder av deg om kveldene. 😝 Ellers synes han at du har så rart ansikt/kropp at han må studere det nøye for å vitw om han lan fortsette med deg. 😊

Gjest Matronella
Skrevet

Kan man ikke være glad i kvinnekroppen uten å ta bilder av den hele tiden? Nå vet jeg ikke om det var med eller uten klær på disse bildene.. Rumpen min inni en bukse er greit, min nakne rumpe er ikke greit. Ikke fordi jeg er misfornøyd med kroppen min men fordi jeg ikke ønsker at bildene skal bli spredt den dagen det er over mellom oss, nok av damer som har opplevd det. Vi har ingen garanti for at vi skilles ad som venner og vel forlikte.

• Liker 3
Skrevet

En mann på 36 som driver med snapchat? Tommel ned fra meg.

Anonymous poster hash: 1d50f...ff1

• Liker 5
Skrevet

Det som er det fine med at man ser når noen screenshotter,er at da kan man slutte å sende snapper til de som gjør dette! Du har sagt hva du synes om det,og om han ikke respekterer dette så må du faktisk ha nok respekt for deg selv til å slutte å snappe han!

Anonymous poster hash: d51dd...fbc
  • Liker 5
Skrevet

Jeg får snap`er av kameraten min sin 56 år gamle mor. Det er flere eldre på jobben min som har snap enn folk på min alder (26 år).

Anonymous poster hash: d4719...b9e

• Liker 3
Skrevet

Har holdt på med en fyr i snart to uker, vi møttes på pub. Han er 12 år eldre enn meg (jeg er 24). Likte han godt i starten, men han screenshoter hvert eneste bilde jeg sender av meg selv på snap. (Vi snapper en del.) Konfronterte han med dette og da sa han at det var fordi jeg var så pen. Hyggelig det, men må innrømme at jeg synes det er litt creepy/spesielt på en måte.

En gang jeg lå over til han og vi så sammen på mobilbildene hans, så jeg at han hadde tatt bilde av rupma mi (!!) mens jeg sto å leste på bøkene hans i bookhylla. Han lo bare og sa at "men du var så fin når du sto der.". Han gjør ikke så mye for å skjule det, og jeg syne det hele er litt ...rart. Så rart at jeg mister litt lysten selv om resten er bra..

Flere som ville reagert som meg?

Slutt å send naken snap`er av deg selv da. Problem løst.

• Liker 2
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Å du liker det så godt.  

Endret av Captain Hook
Skrevet

Jeg datet en fyr på 40 som tok screenshot av mine Snap. For at han skulle se at jeg merket det så tok jeg screenshot tilbake. Ferska. Men det var faktisk ganske ok. Var jo "uskyldige" bilder og jeg visste han likte meg.

Anonymous poster hash: 9fb45...cc2

Skrevet

Det er da enkelt å ta screenshot og man sender jo bilder for at andre skal interessere seg for dem og like dem. Synes ikke det er noe å klage over. Slutt å sende snaps i så fall. 

Anonymous poster hash: cdf19...af2
  • Liker 1
Skrevet

Det er da enkelt å ta screenshot og man sender jo bilder for at andre skal interessere seg for dem og like dem. Synes ikke det er noe å klage over. Slutt å sende snaps i så fall. 

Anonymous poster hash: cdf19...af2

jo ser den,men litt av poenget med snapchat er jo at bildet skal forsvinne,hvis man skal screenshotte alt,så kan man jo like godt sende mmsèr:)

Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart at han screenshotter bildene, det som evt. er rart er at han ikke respekterer ditt ønske om ikke å gjøre det. 

Om du har gjort det klart at du ikke liker at han gjør det, og han fortsetter, er det dumpegrunn.

Jeg synes heller ikke noe om at det tas nakenbilder uten at du vet om det (selv bakfra) i et såpass nytt forhold. Var dere samboere stilte jo saken seg noe annerledes.

Skrevet

Han syns du er flott, vær glad for det. Han setter pris på kvinnekroppen. 

Anonymous poster hash: 6622e...5c0

Jeg er selvsagt glad for at han synes det. Men det blir på en måte litt "for mye". Føler han gjør seg selv mindre attraktiv, hvis du skjønner... 

12 år eldre? Hva i all verden snakker dere om?

Anonymous poster hash: ff40f...d9e

Haha, dette er ikke relevant for tråden. Vi er begge voksne. 

Kan man ikke være glad i kvinnekroppen uten å ta bilder av den hele tiden? Nå vet jeg ikke om det var med eller uten klær på disse bildene.. Rumpen min inni en bukse er greit, min nakne rumpe er ikke greit. Ikke fordi jeg er misfornøyd med kroppen min men fordi jeg ikke ønsker at bildene skal bli spredt den dagen det er over mellom oss, nok av damer som har opplevd det. Vi har ingen garanti for at vi skilles ad som venner og vel forlikte.

Det var med bukse. Er bare det at jeg synes det er litt "creepy" at han gjør det. Vet ikke - mister bare litt lysten.. 

Haha, maaange voksne har snap i dag. Som en annen i tråden også har nevnt, snapper jeg med foreldrene mine også. 

Det som er det fine med at man ser når noen screenshotter,er at da kan man slutte å sende snapper til de som gjør dette! Du har sagt hva du synes om det,og om han ikke respekterer dette så må du faktisk ha nok respekt for deg selv til å slutte å snappe han!

Jeg har vel ikke sagt at han ikke skal gjøre det, det er forsåvidt greit. Jeg bare hørte om hva han hadde å si til det. Og synes på en måte han virker litt.. hva skal jeg si, desperat? Som sagt - det er bare det at jeg synes det er litt merkelig og mister litt lysten. 

Slutt å send naken snap`er av deg selv da. Problem løst.

Det er HEELT uskyldige bilder av meg selv , gjerne med en eller annen tekst. 

takk for svar!

ts

Skrevet

Har sikkert noe med alderen å gjøre, når man begynner å dra på årene, så er ikke synet så kjapt lengre. Derfor må man lagre, for å få med seg hva som egentlig var på bildet :laugh:

Har du sagt tydelig fra at du ikke liker det, og han ikke respekterer, da er det bare å dumpe. 

Skrevet

Ikke send nakenbilder!!

Anonymous poster hash: c47a6...7f1

Skrevet

Hva har alder med saken å gjøre..?? mamma snaper ,hun er snart 60... Sååe.... ?

Skrevet

Synes det er litt sært ,hadde nok fått litt avsmak av det. men jeg er litt farget av at min gamle sjef pleide å ta bilder av meg når jeg jobba å var egentlig opptatt med helt andre ting. Vis noen skal ta bilder foretrekker jeg at jeg vet om det. 

Anonymous poster hash: d36d3...92f
Skrevet

Det er da helt vanlig. Eneste grunn til at jeg fikk meg snapchat var at mine venner i aldersgruppa 40-55 maste på meg. 

Anonymous poster hash: 4d4e6...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...