Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått skjegg!!! Eller, kanskje ikke skjegg, men masse helt lyse hår på halsen. De er godt synlige, så jeg vil fjerne de! Men hvordan? Er voksing det beste alternativet? Har også enkelte hår på brystet, disse er helt svarte. Men de napper jeg, er det dumt?

Anonymous poster hash: ffe72...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at dette er grove hår og ikke bare sånne dunhår som alle har? Jeg ville nok tenkt meg nøye om før jeg begynte å fjerne dette.

Anonymous poster hash: e7b40...854
Skrevet

Mange (alle?) har lyse dunhår der. Er ikke noe jeg tenker over eller ser etter iallfall.

Jeg har kanskje litt småsynlig bart også, men hvem bryr seg? Kjæreste og venner har jeg, ingen som sier noe om det. Slapp mer av og nyt livet, du kommer til å gå glipp av alt når du skal bruke så mye tid 1cm fra speilet. Verden er ikke mer overfladisk og opptatt av slike småting enn vi gjør det til selv.

Anonymous poster hash: 3fc61...85f
Skrevet

De er helt lyse, typiske dunhår, men de er mange og veldig synlige og lange.

Skrevet

De er helt lyse, typiske dunhår, men de er mange og veldig synlige og lange.

Er du sikker på at de er godt synlige for andre, og ikke bare for deg? Kanskje du kan klippe dem litt, så slipper du i hvert fall at de er så lange.

Anonymous poster hash: aad11...25c

Skrevet (endret)

Det høres ut som du plages av dette, og da ville jeg ha tatt elektrolyse. Det fjerner hårene permanent og funker like bra på lyse som på mørke hår.

Elektrolyse foretas ved mange hudpleiesalonger, men det er viktig å gjøre research på forhånd og velge en behandler med mye erfaring. Ikke alle er like flinke.

Endret av September Girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...