AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Er dette fy-fy eller er det flere som gjør dette? Anonymous poster hash: 0ed96...3ec
Professor Orm Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Det er ikke solfaktor i nattkrem, så da burde du bruke det i tillegg. Ellers er det fy-fy om man bruker en dårlig nattkrem, men det er en annen sak..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Det er ikke solfaktor i nattkrem, så da burde du bruke det i tillegg. Ellers er det fy-fy om man bruker en dårlig nattkrem, men det er en annen sak.. Jeg bruker kremer uten mineralolje, parfyme, alkohol og parabener, men kremene inneholder ikke så mye antioksidanter da - det er ikke så lett å finne den ultimate krem som ikke koster skjorta, så da velger jeg kremer som huden min ikke irriteres av, selv om de ikke er anti-age i den forstand. Anonymous poster hash: 0ed96...3ec
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Om den inneholder vann kan du få frostskader dersom det er kaldt ute. Anonymous poster hash: 20127...586
Gjest Morello Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker håndkrem i trynet de dagene jeg er tørr og det funker fjell for meg, tror nok du overlever
Kvark22 Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg bruker håndkrem i trynet de dagene jeg er tørr og det funker fjell for meg, tror nok du overlever Samme her Blir knusktørr i ansiktet om vinteren. Så lenge du ikke får noe irritasjon er det sjelden et problem. Hovedforskjellen på dag- og nattkremer er som regel at sistnevnte er fetere. Så hvis du er tørr i huden og det virker: Kjør på. Du kan eventuelt bare smøre deg med solkrem etterpå. De fleste norske dagkremer har jo heller ikke solfaktor i seg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå