AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg ser striper over alt. På gensere, kjoler, cardigans osv. Og jeg er så lei. Greit med en stripete t-skjorte/skjorte/genser her og der altså, men jeg synes det er for mye for tiden. Jeg skal ha meg en ny cardigan nå, og vil gjerne ha en annen type mønster. Litt mer ton-ton og diskret enn disse stripene i høy kontrast. Noen andre som også er lei av striper, eller er det bare jeg som ligger et hestehode forann motetrenden denne gangen? Anonymous poster hash: f1357...a26
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 prøv å let etter en cardigan i FARGER du, plent umulig! Alt er grått, grått og greige.... gaah.. Anonymous poster hash: 34fa9...368 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Jeg Elsker striper jeg:) Anonymous poster hash: 22e3d...4c5 2
Gjest Haaploes Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 prøv å let etter en cardigan i FARGER du, plent umulig! Alt er grått, grått og greige.... gaah.. Anonymous poster hash: 34fa9...368 Har du sjekket Benetton og butikker i Til Henne-kjeden?
Gjest Holititten Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Elsker striper og vil alltid gjøre det. Glad for at det finnes mange stripete plagg i butikkene nå
Choclit Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Ja, lei av striper, har blitt klisje. Går ikke i striper lenger.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Har vel holdt på siden 90-tallet det der. Anonymous poster hash: 2fa7e...685
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Striper er jo klassisk og kommer alltid tilbake. Anonymous poster hash: 69671...22c 4
Choclit Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Den her kunne jeg fint gått med derimot: http://www.ganni.com/shop/dresses/classic-stripes-dress/T0671.html?dwvar_T0671_color=Formula%20One%2FCream#prefn1=color&prefv1=Red&start=2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Har vel holdt på siden 90-tallet det der. Anonymous poster hash: 2fa7e...685 Mye lengre Anonymous poster hash: 69671...22c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Ja, jeg vet at striper alltid har funnest og alltid vil finnes. Men det er veldig mye av det nå. Og grå triste farger, som en over nevnte. Jeg gleder meg til det kommer mer farger igjen. Og mer variasjon i mønster. Enn så lenge, så tenker jeg at jeg skal strikke meg en kofte selv, i stedet for å kjøpe en kjedelig sort og hvit stripet cardigan på butikken Anonymous poster hash: f1357...a26 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Ja, jeg vet at striper alltid har funnest og alltid vil finnes. Men det er veldig mye av det nå. Og grå triste farger, som en over nevnte. Jeg gleder meg til det kommer mer farger igjen. Og mer variasjon i mønster. Enn så lenge, så tenker jeg at jeg skal strikke meg en kofte selv, i stedet for å kjøpe en kjedelig sort og hvit stripet cardigan på butikken Anonymous poster hash: f1357...a26 Det er uhyre enkelt å farge en hvit cardigan veit du?Anonymous poster hash: e7831...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #13 Skrevet 7. september 2015 Det er uhyre enkelt å farge en hvit cardigan veit du?Anonymous poster hash: e7831...3ac For det første så er det ikke det. Farging av klær har lett for å bli ujevnt og f.eks tråder i sømmer tar gjerne ikke farge. Og for det andre vil en farging ikke gi et annet MØNSTER. Ensfarget og stripete er ikke særlig spennende, farget eller ei. Anonymous poster hash: f1357...a26
metempsychosis Skrevet 7. september 2015 #14 Skrevet 7. september 2015 Ruter er på full fart inn denne høsten, det samme med safari-mønster (leopard, sebra... med original farge-palett). Grafiske mønstre i svart/hvitt og så forsetter 70-talls trenden med sine etnisk-inspirerte mønstre. Så, ja... Striper er forsatt endel av motebildet (har selv bestilt noen striper fra Petit Bateau), men det blir nok mye annet å velge imellom
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #15 Skrevet 7. september 2015 Ruter er på full fart inn denne høsten, det samme med safari-mønster (leopard, sebra... med original farge-palett). Grafiske mønstre i svart/hvitt og så forsetter 70-talls trenden med sine etnisk-inspirerte mønstre. Så, ja... Striper er forsatt endel av motebildet (har selv bestilt noen striper fra Petit Bateau), men det blir nok mye annet å velge imellom Ingen av disse mønstrene appelerer til meg. De har alle disse skarpe kontrastene og brå overganger. Jeg liker mer diskrete mønster og ton-ton. I myke lune farger Som sagt elsker jeg "lev landlig koften", så den skal jeg strikke meg nå i høst. Mye finere enn alt jeg fant på min forrig butikkrunde (som endte uten kjøp). Anonymous poster hash: f1357...a26
Gjest Tigress Skrevet 7. september 2015 #16 Skrevet 7. september 2015 Nei, ikkje lei striper! Ikkje ruter eller dyretrykk heller. Ofseleg lei utvaska pudderfargar, då.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #17 Skrevet 7. september 2015 Nei, ikkje lei striper! Ikkje ruter eller dyretrykk heller. Ofseleg lei utvaska pudderfargar, då. Så enig! Anonymous poster hash: f1357...a26
Pinkee Skrevet 7. september 2015 #18 Skrevet 7. september 2015 Liker hverken striper eller greige, ikke er jeg så glad i dyretrykk heller, så jeg tror jeg bare må gå naken Men, uansett, tverrstripete klær er bare minst pent, synes jeg!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #19 Skrevet 7. september 2015 Liker hverken striper eller greige, ikke er jeg så glad i dyretrykk heller, så jeg tror jeg bare må gå naken Men, uansett, tverrstripete klær er bare minst pent, synes jeg! Naken slipper vi heldigvis å gå, men man må lete litt for tiden, ja. Jeg er spebygget og med "delikate trekk". Store mønstre og skrape kontraster blir voldsomt på meg. Det overdøver meg fullstendig. Det samme med dyremønstre osv. Anonymous poster hash: f1357...a26
Pinkee Skrevet 7. september 2015 #20 Skrevet 7. september 2015 Naken slipper vi heldigvis å gå, men man må lete litt for tiden, ja. Jeg er spebygget og med "delikate trekk". Store mønstre og skrape kontraster blir voldsomt på meg. Det overdøver meg fullstendig. Det samme med dyremønstre osv. Anonymous poster hash: f1357...a26 Og jeg er ganske kraftig, så store mønstre, og striper på tvers, får meg til å se dobbelt så stor ut. Så det som blir att, er et bittelite hode på toppen... Heldigvis er jeg ikke så opptatt av mote, så jeg kjøper kun slikt jeg liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå