maipai Skrevet 3. mars 2016 #521 Del Skrevet 3. mars 2016 Dumt at de ikke har satt inn en foring mellom overskapene og veggen på kjøkkenet. Ser noe snålt ut med den svære gløpa der. https://gladehjem.files.wordpress.com/2016/02/dsc_0423.jpg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 5. mars 2016 #522 Del Skrevet 5. mars 2016 Den Thursday, March 03, 2016 at 21.52, maipai skrev: Dumt at de ikke har satt inn en foring mellom overskapene og veggen på kjøkkenet. Ser noe snålt ut med den svære gløpa der. https://gladehjem.files.wordpress.com/2016/02/dsc_0423.jpg Enig, det der får kjøkkenet til å se amatørmessig og uferdig ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 5. mars 2016 #523 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) . feil. Endret 5. mars 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollyådi Skrevet 9. mars 2016 #524 Del Skrevet 9. mars 2016 Om jeg hadde hatt akkurat de møblene, så ville jeg ha beiset føttene på sofaen så de ble like som stolene. Nå er jo alt bare rot. To typer lyst stoff og tre ulike farver på treet. (Bord, stoler og sofa) nå ser det bare helt rot ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 9. mars 2016 #525 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Fronter hun seg som interiørblogg, livsstilsblogg, eller er det en blogg for "venner"? Interiørmessig er det ikke særlig stas å følge henne. Huset ser sterilt, kaldt og kjedelig ut. Enten bruker hun feil lys når hun tar bilder, eller så er det ett dølt hus å "selge" som inspirasjon i alle fall. Hun har de samme tingene som Camilla, så hvorfor syns jeg de er finere hos Camilla enn hos Ine? Endret 9. mars 2016 av canacas Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 9. mars 2016 #526 Del Skrevet 9. mars 2016 Inne å leser nå @Gladehjem. Kanskje du skal ta deg noen minutt og svare på noen spørsmål? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 9. mars 2016 #527 Del Skrevet 9. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets. ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 10. mars 2016 #528 Del Skrevet 10. mars 2016 Syns bloggen er koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 10. mars 2016 #529 Del Skrevet 10. mars 2016 Altså... Er ikke den som kommenterer hyppigst på rampelyseksjonen, men må innrømme at denne bloggen er fascinerende. Det må vel være noen, hvem som helst i hennes omgangskrets som vet hva som foregår? Det er en ting å hente inspirasjon, det gjør vi alle. Men når man faktisk går inn for å kjøpe barstoler for å så KAPPE dem av fordi Villapaprika gjør det, da er det godt fra søtt og sjarmerende til sinnsykt og ubehaglig. Sykt, bare sykt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 10. mars 2016 #530 Del Skrevet 10. mars 2016 gått fra * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 10. mars 2016 #531 Del Skrevet 10. mars 2016 GladeHjem bloggen er et tydelig plagiat av VillaPaprika. Rett å slett trist! Men, som noen har nevnt tidligere - klesstil og hvordan du har det hjemme henger ofte sammen. I dette tilfellet er det full krasj, og det er spooky!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 10. mars 2016 #532 Del Skrevet 10. mars 2016 3 timer siden, Joppe skrev: GladeHjem bloggen er et tydelig plagiat av VillaPaprika. Rett å slett trist! Men, som noen har nevnt tidligere - klesstil og hvordan du har det hjemme henger ofte sammen. I dette tilfellet er det full krasj, og det er spooky!! Ble visst moderert bort det innlegget !?! Men som flere sier,- dette er rett og slett skummelt, og hadde fått skikkelig hetta om jeg var Camilla:-/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. mars 2016 #533 Del Skrevet 10. mars 2016 20 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Ble visst moderert bort det innlegget !?! Men som flere sier,- dette er rett og slett skummelt, og hadde fått skikkelig hetta om jeg var Camilla:-/ jeg og tenker skummelt... at noen omtrent prøver å være "deg". mye moderering her. blandt annet fjerner de alt hvor folk skriver at hun faktisk har KOPIERT innlegg om andres syke barn og brukt de på sitt eget barn. mener å huske at det faktisk var helt copy paste! dette er jo fakta som kan lett bevises. og hvis du nevner ordet "syk" her blir det fjerna får håpe noe rekker å se dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 10. mars 2016 #534 Del Skrevet 10. mars 2016 3 timer siden, Joppe skrev: GladeHjem bloggen er et tydelig plagiat av VillaPaprika. Rett å slett trist! Men, som noen har nevnt tidligere - klesstil og hvordan du har det hjemme henger ofte sammen. I dette tilfellet er det full krasj, og det er spooky!! Hvilken interiørstil forventes det at en med hennes klesstil har? Bare nysgjerrig. Enig i at det er en viss krasj nå ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 10. mars 2016 #535 Del Skrevet 10. mars 2016 Skjønner ikke noe i det nye blogginnlegget hennes😒 *klør meg i hodet* 😮😮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 10. mars 2016 #536 Del Skrevet 10. mars 2016 Full av samme svada som VP iallefall når d kommer til skriving,gud bedre for noe vas!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 10. mars 2016 #537 Del Skrevet 10. mars 2016 O hildrane du.. Hva handlet det nyeste innlegget om? Det var så mange forsøk på språklige bilder, og i tillegg anførselstegn på hvert tredje ord, at jeg falt av lasset fra første setning. Kan noen tolke..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamMimma Skrevet 10. mars 2016 #538 Del Skrevet 10. mars 2016 26 minutter siden, banana hammock skrev: Skjønner ikke noe i det nye blogginnlegget hennes😒 *klør meg i hodet* 😮😮 Kanskje både du og jeg har "et must i våre sko" 😳 Hva nå det måtte bety 😂 Det er jo komplett umulig å bare lese gjennom - måtte ta meg på tak flere ganger liksom - Tror jeg formulerer meg bedre når jeg er stupfoill til og med 😱😱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mars 2016 #539 Del Skrevet 10. mars 2016 Hele poenget i det innlegget forsvant "som et pust i sivet" for meg altså. Imponert over at det går an å forfatte så utrolig mye svada, da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. mars 2016 #540 Del Skrevet 10. mars 2016 Konstruktiv kritikk er for eksempel, INE : Dette fungerte ikke så veldig bra, men jeg har en idé om hva som kan være bedre. SKRIV DINE EGNE TEKSTER OG IKKE KOPIER ANDRES 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg