Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dollyådi

Om jeg hadde hatt akkurat de møblene, så ville jeg ha beiset føttene på sofaen så de ble like som stolene. Nå er jo alt bare rot. To typer lyst stoff og tre ulike farver på treet. (Bord, stoler og sofa) nå ser det bare helt rot ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Fronter hun seg som interiørblogg, livsstilsblogg, eller er det en blogg for "venner"? Interiørmessig er det ikke særlig stas å følge henne. Huset ser sterilt, kaldt og kjedelig ut. Enten bruker hun feil lys når hun tar bilder, eller så er det ett dølt hus å "selge" som inspirasjon i alle fall. Hun har de samme tingene som Camilla, så hvorfor syns jeg de er finere hos Camilla enn hos Ine? :sprettoy:

Endret av canacas
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Er ikke den som kommenterer hyppigst på rampelyseksjonen, men må innrømme at denne bloggen er fascinerende. Det må vel være noen, hvem som helst i hennes omgangskrets som vet hva som foregår? Det er en ting å hente inspirasjon, det gjør vi alle. Men når man faktisk går inn for å kjøpe barstoler for å så KAPPE dem av fordi Villapaprika gjør det, da er det godt fra søtt og sjarmerende til sinnsykt og ubehaglig.

Sykt, bare sykt

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

GladeHjem bloggen er et tydelig plagiat av VillaPaprika. Rett å slett trist!

Men, som noen har nevnt tidligere - klesstil og hvordan du har det hjemme henger ofte sammen. I dette tilfellet er det full krasj, og det er spooky!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Joppe skrev:

Men, som noen har nevnt tidligere - klesstil og hvordan du har det hjemme henger ofte sammen. I dette tilfellet er det full krasj, og det er spooky!! 

Ble visst moderert bort det innlegget !?! Men som flere sier,- dette er rett og slett skummelt, og hadde fått skikkelig hetta om jeg var Camilla:-/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Ble visst moderert bort det innlegget !?! Men som flere sier,- dette er rett og slett skummelt, og hadde fått skikkelig hetta om jeg var Camilla:-/

jeg og tenker skummelt... at noen omtrent prøver å være "deg". 

mye moderering her. blandt annet fjerner de alt hvor folk skriver at hun faktisk har KOPIERT innlegg om andres syke barn og brukt de på sitt eget barn. mener å huske at det faktisk var helt copy paste! dette er jo fakta som kan lett bevises. 

og hvis du nevner ordet "syk" her blir det fjerna ;) får håpe noe rekker å se dette :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Joppe skrev:

Hvilken interiørstil forventes det at en med hennes klesstil har?  Bare nysgjerrig. Enig i at det er en viss krasj nå ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe i det nye blogginnlegget hennes😒

*klør meg i hodet* 😮😮

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av samme svada som VP iallefall når d kommer til skriving,gud bedre for noe vas!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O hildrane du.. Hva handlet det nyeste innlegget om? Det var så mange forsøk på språklige bilder, og i tillegg anførselstegn på hvert tredje ord, at jeg falt av lasset fra første setning. Kan noen tolke..?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, banana hammock skrev:

Skjønner ikke noe i det nye blogginnlegget hennes😒

*klør meg i hodet* 😮😮

Kanskje både du og jeg  har "et must i våre sko" 😳 Hva nå det måtte bety 😂  Det er jo komplett umulig å bare lese gjennom - måtte ta meg på tak flere ganger liksom - Tror jeg formulerer meg bedre når jeg er stupfoill til og med 😱😱

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget i det innlegget forsvant "som et pust i sivet" for meg altså. Imponert over at det går an å forfatte så utrolig mye svada, da!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv kritikk er for eksempel, INE : Dette fungerte ikke så veldig bra, men jeg har en idé om hva som kan være bedre. SKRIV DINE EGNE TEKSTER OG IKKE KOPIER ANDRES :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...