Gå til innhold

Det glade hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart får vi se avkappa barstoler ved et rundt spisebord,for det er SÅ henne😂 Jeg tenker,hva med heller å reise,oppleve verden for pengene istedet!

• Liker 11
Skrevet

rart ingen rundt henne oppdager denne syke kopieringen

• Liker 5
Skrevet

"Hvem har sagt at man ikke kan bryte alt av" 🙄!?hva i svarteste skauuen betyr det?:ph34r: 

• Liker 6
Skrevet

Hun er litt dårlig til å regne :fnise:. 1,20 x 1,20 er ikke 1,2 m2, men 1,44 m2. Så da har hun enda mer bord å være glad i enn det hun har regnet ut selv i følge overskriften på siste innlegget. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun er litt dårlig til å regne :fnise:. 1,20 x 1,20 er ikke 1,2 m2, men 1,44 m2. Så da har hun enda mer bord å være glad i enn det hun har regnet ut selv i følge overskriften på siste innlegget. 

:sprettoy: Sikkert litt forvirrende med alle disse borda å eeeelske hele tiden,går nok i surr m målene da😜

• Liker 4
Skrevet

Er vel rundt spisebord hun venter på. Rart de ikke kjøpte huset hennes når de først skal kopiere slik. 

• Liker 10
Skrevet

Hjelp meg som bare har hoppet inn, hva lever denne dama av egentlig?

Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Hjelp meg som bare har hoppet inn, hva lever denne dama av egentlig?

"Derom strides de lærde" 🙈 Interiørkontoen må vist være utømmelig ihvertfall 😀

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, MadamMimma skrev:

"Derom strides de lærde" 🙈 Interiørkontoen må vist være utømmelig ihvertfall 😀

Har hun en mann/kjæreste?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Miranda16 skrev:

Har hun en mann/kjæreste?

Ja hun har vist det- står så i bloggen hennes  

Skrevet
1 minutt siden, MadamMimma skrev:

Ja hun har vist det- står så i bloggen hennes  

finnes fint lite bilder av han

Skrevet

Hadde da enda bordet vært fint!! :sprettoy: Syns det er GRUSOMT, og tanken om at Villa Paprika har fått dette gratis, -sponset av Mille Moi sammen med barstolene, har slått meg. Hvorfor ellers skal en kjøpe dyrere stoler (barstolene koster mer enn spisestolene i samme serie) og kappe bena av de(??!) 

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for informasjon av privat karakter.

Fra retningslinjene:

Sitat

Det er altså tillatt å diskutere kjendiser og bloggere, men man kan kun diskutere den funksjonen som frontes offentlig

Nordvesta, mod.

Skrevet

nytt spisestuebord er på vei, og nå har hun fått nye barstoler i hus.... som skal kuttes litt på. dette er i grunn bare trist! 

• Liker 13
Skrevet (endret)
7 minutter siden, marthes skrev:

nytt spisestuebord er på vei, og nå har hun fått nye barstoler i hus.... som skal kuttes litt på. dette er i grunn bare trist! 

Hvor ser du det?

Endret av nyher
Skrevet

Nå har det vel gått for langt? Ser hun ikke selv hvor sykt dette er?

• Liker 11
Skrevet

Bare venta på det...forutsigbart,og kjedelig :sFun_sleeping:

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for skjermbilde fra Instagram, spekulasjoner og avsporinger, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

De barstolene med avkappa føtter ser ikke noe særlig ut i mine øyne. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...